Τι είναι αυτή η κίτρινη σακούλα που βάζει η Ferrari πάνω στο μονοθέσιό της όταν αυτό είναι στάσιμο και μήπως υπάρχει κάποια σύνδεση με την αύξηση της απόδοσης του μονοθεσίου της φέτος.
Η σακούλα αυτή που περιέχει ξηρό πάγο έχει προκαλέσει πολλών ειδών εικασίες όπως ότι ψύχει την εισαγωγή προκειμένου να αργήσει λίγο περισσότερο να ζεσταθεί ή ότι αποτελεί αντιπερισπασμό. Ότι, δηλαδή, υπάρχει κάποια βελτίωση σε άλλο σημείο αλλά με τη σακούλα αυτή οι Ιταλοί τραβάνε το ενδιαφέρον αλλού. Μία ακόμα θεωρία είναι ότι τοποθετείται ώστε η κάμερα να μη δείχνει το κόκπιτ όταν δεν είναι ο οδηγός μέσα ώστε να μην αποκαλυφθεί κάποια πιθανή βελτίωση που αφορά το τιμόνι.
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις θεωρίες που έχουν διατυπωθεί όμως η αλήθεια είναι, όπως πάντα, πιο πεζή. Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα η σακούλα με τον ξηρό πάγο τοποθετείται όντως για ψύξη όμως δεν έχει να κάνει με το μονοθέσιο αλλά με τις κάμερες που φιλοξενούνται σε αυτή τη δομή σχήματος Τ που υπάρχει στο πιο ψηλό σημείο των μονοθεσίων.
Η θερμοκρασία λειτουργίας αυτών των καμερών είναι 50-120 βαθμοί Κελσίου όμως η ζέστη από τον κινητήρα όταν το μονοθέσιο δεν κινείται μπορεί να ανεβάσει τη θερμοκρασία τους ακόμα πιο ψηλά με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή τους. Αυτό αποτελεί πρόβλημα τόσο για την τηλεοπτική μετάδοση όσο και για την ίδια την ομάδα αφού χρησιμοποιεί το υλικό από τις κάμερες.
Ακόμα, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού τριημέρου η κάμερα που κοιτάει προς τα πίσω είχε ανοίξει από μόνη της την ώρα που είχε αφαιρεθεί το καπάκι του κινητήρα και γίνονταν εργασίες πάνω στο μονοθέσιο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει κίνδυνος να διαρρεύσουν ευαίσθητες πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα των κόκκινων προς τους αντιπάλους τους.
Υπερθέρμανση και δυσλειτουργία είναι, λοιπόν, οι λόγοι για την ύπαρξη αυτής της κίτρινης σακούλας με το πρώτο εκ των δύο προβλημάτων να εντοπίζεται στον αγώνα της Βραζιλίας του 2017 επειδή επικρατούσαν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες.