Είστε εδώ

F1

Ferrari: Λύθηκε το μυστήριο της κίτρινης σακούλας

του Σωτήριου Χάλλα

Τι είναι αυτή η κίτρινη σακούλα που βάζει η Ferrari πάνω στο μονοθέσιό της όταν αυτό είναι στάσιμο και μήπως υπάρχει κάποια σύνδεση με την αύξηση της απόδοσης του μονοθεσίου της φέτος.

Η σακούλα αυτή που περιέχει ξηρό πάγο έχει προκαλέσει πολλών ειδών εικασίες όπως ότι ψύχει την εισαγωγή προκειμένου να αργήσει λίγο περισσότερο να ζεσταθεί ή ότι αποτελεί αντιπερισπασμό. Ότι, δηλαδή, υπάρχει κάποια βελτίωση σε άλλο σημείο αλλά με τη σακούλα αυτή οι Ιταλοί τραβάνε το ενδιαφέρον αλλού. Μία ακόμα θεωρία είναι ότι τοποθετείται ώστε η κάμερα να μη δείχνει το κόκπιτ όταν δεν είναι ο οδηγός μέσα ώστε να μην αποκαλυφθεί κάποια πιθανή βελτίωση που αφορά το τιμόνι.

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις θεωρίες που έχουν διατυπωθεί όμως η αλήθεια είναι, όπως πάντα, πιο πεζή. Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα η σακούλα με τον ξηρό πάγο τοποθετείται όντως για ψύξη όμως δεν έχει να κάνει με το μονοθέσιο αλλά με τις κάμερες που φιλοξενούνται σε αυτή τη δομή σχήματος Τ που υπάρχει στο πιο ψηλό σημείο των μονοθεσίων.

Η θερμοκρασία λειτουργίας αυτών των καμερών είναι 50-120 βαθμοί Κελσίου όμως η ζέστη από τον κινητήρα όταν το μονοθέσιο δεν κινείται μπορεί να ανεβάσει τη θερμοκρασία τους ακόμα πιο ψηλά με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή τους. Αυτό αποτελεί πρόβλημα τόσο για την τηλεοπτική μετάδοση όσο και για την ίδια την ομάδα αφού χρησιμοποιεί το υλικό από τις κάμερες.

Ακόμα, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού τριημέρου η κάμερα που κοιτάει προς τα πίσω είχε ανοίξει από μόνη της την ώρα που είχε αφαιρεθεί το καπάκι του κινητήρα και γίνονταν εργασίες πάνω στο μονοθέσιο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει κίνδυνος να διαρρεύσουν ευαίσθητες πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα των κόκκινων προς τους αντιπάλους τους.

Υπερθέρμανση και δυσλειτουργία είναι, λοιπόν, οι λόγοι για την ύπαρξη αυτής της κίτρινης σακούλας με το πρώτο εκ των δύο προβλημάτων να εντοπίζεται στον αγώνα της Βραζιλίας του 2017 επειδή επικρατούσαν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.