Είστε εδώ

F1

Δοκιμές Βαρκελώνης: Ποιος βρέθηκε στην κορυφή την πρώτη μέρα;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φερστάπεν ήταν ο οδηγός που βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων μετά το πέρας της πρώτης από τις δύο προγραμματισμένες ημέρες δοκιμές που γίνονται στην πίστα της Βαρκελώνης, λίγες μέρες μετά το Γκραν Πρι που έγινε εκεί.

Όσον αφορά τους χρόνους που έγιναν το πρωί η πρωτιά πήγε στον Γκροζάν όμως το απόγευμα, ο Φέτελ κατέβασε αυτόν το χρόνο. Δύο ώρες πριν το τέλος της διαδικασίας ο Σάινθ ήταν αυτός που βελτίωσε ακόμα περισσότερο ενώ με μία ώρα να απομένει ο Φερστάπεν ανέβασε το όνομά του στην κορυφή κάνοντας καλύτερο χρόνο από εκείνον του Σάινθ κατά μόλις 0.034 δευτερόλεπτα.

Τόσο ο Φερστάπεν όσο και ο Σάινθ χρησιμοποίησαν την πιο μαλακή από όλες τις διαθέσιμες γόμες για να κάνουν τους χρόνους τους, την hypersoft (αυτή με το ροζ χρώμα στα πλαϊνά).

Όσον αφορά τις πιο πίσω θέσεις τελικά ο Γκροζάν κατάφερε με τον πρωινό του χρόνο να βρεθεί στη 4η θέση ενώ στην 5η θέση κάνοντας την έκπληξη βρέθηκε ο Νίκολας Λατίφι ο οποίος συμμετείχε στις δοκιμές με την ομάδα της Force India τη στιγμή που ο Χάμιλτον βρέθηκε στην 6η θέση.

Καλούς χρόνους πέτυχαν και άλλοι οδηγοί που δε συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 οπότε έχουν και περιορισμένη εμπειρία όπως ο Τζιοβινάτσι και ο Ρόουλαντ που με Sauber και Williams αντίστοιχα βρέθηκαν στις θέσεις 9 και 10.

Δείτε αναλυτικά την κατάταξη της πρώτης μέρας των δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.