![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/12/20/photon23572f61508.jpg?itok=dY1vt2Pm)
Η Aston Martin φαίνεται όλο και περισσότερο να ενδιαφέρεται να γίνει προμηθευτής κινητήρων της Formula 1 όταν εφαρμοστούν οι νέοι κανονισμοί από το 2021 και μετά.
Τον Οκτώβριο, η FIA ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να διατηρήσει τους V6 κινητήρες των 1.6 λίτρων, αλλά να αυξήσει το όριο στροφών του κινητήρα κατά 3.000 σ.α.λ. και να καταργήσει το ακριβό και πολύπλοκο σύστημα ανάκτησης θερμότητας MGU-H.
Βέβαια, οι τωρινοί κατασκευαστές κινητήρων Mercedes, Renault και Ferrari έχουν εκφράσει αμφιβολίες σχετικά με τις νέες μονάδες ισχύος. Παρόλα αυτά, η Aston Martin πιστεύει ότι θα μπορούσε να πιέσει τη FIA να εφαρμόσει τις προτεινόμενες αλλαγές, παρά τις αντιδράσεις.
"Φυσικά γνωρίζουμε ότι οι σημερινοί κατασκευαστές κινητήρων θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τη μορφή των κινητήρων στη σημερινή μορφή ", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Άντυ Πάλμερ.
"Και εγώ το ίδιο θα έκανα στη θέση τους. Μια πιθανή εμπλοκή μας θα τους δημιουργήσει πρόβλημα. Εάν αποφασίσουμε να εμπλακούμε με την κατασκευή κινητήρα δεν θα το κάνουμε μόνοι μας. Θα ξεκινήσουμε από τώρα να αναζητούμε συνεργάτες".
"Ψάχνουμε για συνεργασία τόσο σε τεχνικό όσο και σε κατασκευαστικό επίπεδο και έχουμε ξεκινήσει ήδη τις επαφές παράλληλα με την προσπάθεια αλλαγής των κανονισμών", αποκάλυψε ο Πάλμερ.
Ο Πάλμερ δήλωσε ότι η Aston Martin έχει υποβάλει επιστολή στη FIA και στη Liberty Media σχετικά με τις επιπτώσεις των αλλαγών των κανονισμών σε έναν ανεξάρτητο κατασκευαστή. Στην επιστολή, η βρετανική μάρκα εξέφρασε επίσης την υποστήριξή της στη σκέψη κατάργησης του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Εάν η Aston Martin αποφασίσει να εμπλακεί στη Formula 1, είναι πολύ πιθανό ότι θα προμηθεύει τη Red Bull Racing.