![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/12/photon29358f78550.jpg?itok=UVwrY3cV)
Φέτος ο Φέτελ έχει βρεθεί στο επίκεντρο πολλές φορές, όχι μόνο για αγωνιστικούς λόγους, κάτι το οποίο έχει συνηθίσει αλλά και για διάφορα σενάρια που ακούγονται είτε για αποχώρηση από τη Ferrari, είτε γενικότερα από το άθλημα.
Αυτή τη φορά, στο πλαίσιο του Γκραν Πρι της Βρετανίας ρωτήθηκε σχετικά με το αν σκέφτεται τη “συνταξιοδότηση” και κατά πόσον η απόφασή του σχετίζεται με τις αλλαγές που θα υπάρξουν στους κανονισμούς από το 2021. Άλλωστε, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει αθλητές να σταματάνε την ενεργό δράση πριν υπάρξει μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς.
Η απάντηση του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν ότι οι νέοι κανονισμοί θα αποτελέσουν βασικό παράγοντα, αφού θέλει να δει το άθλημα να δίνει εκ νέου τη δυνατότητα στους οδηγούς να αντιπαρατεθούν μεταξύ τους και όχι να τους “πνίγει” με την ύπαρξη πάρα πολλών κανονισμών.
Ο Φέτελ έχει αρχίσει τις αναφορές σε τέτοιου είδους θέματα μετά το περιστατικό μεταξύ του ιδίου και του Χάμιλτον στον Καναδά, όπου παρά το γεγονός ότι τερμάτισε πρώτος, έχασε τη νίκη λόγω της ποινής πέντε δευτερολέπτων που είχε δεχτεί.
Ο γερμανός σχολίασε ακόμα τα μονοθέσια λέγοντας ότι στις υψηλές ταχύτητες είναι κορυφαία, κάτι που δεν ισχύει όταν κινούνται πιο αργά, κάτι που οφείλεται στο αυξημένο τους βάρος και τα συνέκρινα με τα μονοθέσια που οδηγούσε όταν ξεκίνησε (το 2007) λέγοντας ότι εκείνα ήταν πιο ευέλικτα και άμεσα.
Προς το παρόν οι κανονισμοί του 2021 δεν έχουν πάρει την τελική μορφή τους οπότε τόσο ο Φέτελ, όσο και εμείς, θα πρέπει να περιμένουμε την τελική μορφή τους για να δούμε ποια κατεύθυνση θα πάρει στο μέλλον η Formula 1.