Είστε εδώ

F1

Αλλαγές κανονισμών 2021: Ο ρόλος τους στη "συνταξιοδότηση" Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Φέτος ο Φέτελ έχει βρεθεί στο επίκεντρο πολλές φορές, όχι μόνο για αγωνιστικούς λόγους, κάτι το οποίο έχει συνηθίσει αλλά και για διάφορα σενάρια που ακούγονται είτε για αποχώρηση από τη Ferrari, είτε γενικότερα από το άθλημα.

Αυτή τη φορά, στο πλαίσιο του Γκραν Πρι της Βρετανίας ρωτήθηκε σχετικά με το αν σκέφτεται τη “συνταξιοδότηση” και κατά πόσον η απόφασή του σχετίζεται με τις αλλαγές που θα υπάρξουν στους κανονισμούς από το 2021. Άλλωστε, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει αθλητές να σταματάνε την ενεργό δράση πριν υπάρξει μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς.

Η απάντηση του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν ότι οι νέοι κανονισμοί θα αποτελέσουν βασικό παράγοντα, αφού θέλει να δει το άθλημα να δίνει εκ νέου τη δυνατότητα στους οδηγούς να αντιπαρατεθούν μεταξύ τους και όχι να τους “πνίγει” με την ύπαρξη πάρα πολλών κανονισμών.

Ο Φέτελ έχει αρχίσει τις αναφορές σε τέτοιου είδους θέματα μετά το περιστατικό μεταξύ του ιδίου και του Χάμιλτον στον Καναδά, όπου παρά το γεγονός ότι τερμάτισε πρώτος, έχασε τη νίκη λόγω της ποινής πέντε δευτερολέπτων που είχε δεχτεί.

Ο γερμανός σχολίασε ακόμα τα μονοθέσια λέγοντας ότι στις υψηλές ταχύτητες είναι κορυφαία, κάτι που δεν ισχύει όταν κινούνται πιο αργά, κάτι που οφείλεται στο αυξημένο τους βάρος και τα συνέκρινα με τα μονοθέσια που οδηγούσε όταν ξεκίνησε (το 2007) λέγοντας ότι εκείνα ήταν πιο ευέλικτα και άμεσα.

Προς το παρόν οι κανονισμοί του 2021 δεν έχουν πάρει την τελική μορφή τους οπότε τόσο ο Φέτελ, όσο και εμείς, θα πρέπει να περιμένουμε την τελική μορφή τους για να δούμε ποια κατεύθυνση θα πάρει στο μέλλον η Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.