![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/28/photon29757f79763.jpg?itok=5BZZFJwk)
Το Passat GTE, η plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου της Volkswagen ανανεώθηκε και εκτός από περισσότερη τεχνολογία, πλέον διαθέτει και πιο μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία.
Η ποσοστιαία αύξηση φτάνει το 31%. Συγκεκριμένα, πλέον η χωρητικότητα της μπαταρίας αγγίζει τις 13 kWh (9.9 kWh η παλιά) με αποτέλεσμα να μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση μέχρι και 56 χλμ.
Όσον αφορά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης παρέμεινε ο ίδιος TSI των 1.4 λίτρων που αποδίδει 156 ίππους ενώ χωρίς αλλαγές είναι και ο ηλεκτρικός κινητήρας που αποδίδει 113 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 218 ίππους και τα 400 Nm ροπής, με τη μετάδοση να γίνεται στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου εξατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μεταξύ τριών οδηγικών προφίλ τα οποία είναι τα EV για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, Hybrid όπου οι δύο κινητήρες συνδυάζονται για μέγιστη οικονομία και GTE η οποία είναι η πιο σπορ επιλογή. Σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί επικουρικά.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ο οδηγός μπορεί να δώσει εντολή στο αυτοκίνητο να κρατήσει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό ώστε τα τελευταία χιλιόμετρα που συνήθως είναι μέσα στην πόλη να γίνουν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινάνε από τις 44.795 ευρώ.