![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/8/1/photon26076f68627.jpg?itok=K3PWFciX)
Μία διαφήμιση του νέου Volkswagen Polo στην οποία αναδεικνύονται τα συστήματα ασφαλείας που έχει και κυρίως αυτό του αυτόματου φρεναρίσματος, απαγορεύτηκε στη Μεγάλη Βρετανία μετά από τα παράπονα έξι πολιτών ότι προάγει την απρόσεκτη οδήγηση.
Η διαφήμιση την οποία μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί δείχνει ένα αγόρι το οποίο μεγαλώνοντας κάνει τη μετάβαση που κάνουν οι περισσότεροι από εμάς, ποδήλατο σε διάφορες μορφές ανάλογα με την ηλικία, μηχανάκι στην εφηβεία και τελικά αυτοκίνητο.
Ωστόσο, κάθε φορά που το αγόρι αλλάζει όχημα έχει και ένα ατύχημα με συνέπεια ο πατέρας του από ένα σημείο και μετά να είναι πάντα έτοιμος για το χειρότερο σενάριο. Οπότε όταν ως άντρας πλέον αγοράζει το πρώτο του αυτοκίνητο βλέπουμε το πρόσωπο του πατέρα πιο αγχωμένο από ποτέ.
Η κορύφωση του μικρού κλιπ έρχεται όταν μια γυναίκα βγαίνει στο δρόμο ξαφνικά χωρίς να ελέγξει όμως το ατύχημα αποφεύγεται χάρη στο έγκαιρο φρενάρισμα. Βέβαια, το φρενάρισμα δεν το έκανε ο οδηγός αλλά το σύστημα Advanced Safety System το οποίο μπορεί να εντοπίσει ένα εμπόδιο και να ακινητοποιήσει το όχημα πιο γρήγορα και από τον άνθρωπο.
Με βάση τα παραπάνω η αρμόδια αρχή για τις διαφημίσεις αποοφάσισε ότι το συγκεκριμένο κλιπ δεν επιτρέπεται να παιχτεί ξανά στη βρετανική τηλεόραση.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι μέσω της διαφημισης προάγεται η ασφαλής οδήγηση καθώς το αυτοκίνητο κινείται συνεχώς με χαμηλές ταχύτητες όμως αυτό δεν κατάφερε να αλλάξει την απόφαση της επιτροπής.