![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/12/13/photon27437f72610.jpg?itok=902zxaUE)
“Μην αγοράσετε αυτό το αυτοκίνητο, κάντε μια συνδρομή”, αυτό είναι το σλόγκαν που χρησιμοποιεί η Volvo στο πλαίσιο μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας που τρέχει στη Γερμανία αυτή την περίοδο.
Κοινή πεποίθηση των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ότι σε λίγα χρόνια δε θα αγοράζουμε τα αυτοκίνητά μας αλλά είτε θα τα έχουμε με συνδρομή είτε θα χρησιμοποιούμε κάποιο μοντέλο κοινής χρήσης για να μετακινηθούμε και μετά θα το αφήνουμε σε κάποιο προκαθορισμένο σημείο ώστε να το πάρει ο επόμενος.
Η Volvo πιστεύει ιδιαίτερα στο μοντέλο της απόκτησης αυτοκινήτου με συνδρομή και γι’ αυτό έχει ήδη ετοιμάσει μια αντίστοιχη υπηρεσία την οποία προωθεί στις χώρες που αυτή είναι ενεργή έναντι της πώλησης.
Στη συνδρομή περιλαμβάνονται η ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας, η οδική βοήθεια και άλλες υπηρεσίες όπως η αποθήκευση των χειμερινών ελαστικών (στη Γερμανία οι οδηγοί αλλάζουν ελαστικά ανάλογα με την εποχή).
Ένας βασικός λόγος που η Volvo προωθεί το συνδρομητικό μοντέλο είναι ότι με αυτόν τον τρόπο προσελκύει νεότερους σε ηλικία πελάτες. Όταν η υπηρεσία δοκιμάστηκε στις Η.Π.Α. ο μέσος όρος των πελατών ήταν τα 40 έτη σε αντίθεση με την παραδοσιακή πώληση που ο μέσος όρος ήταν τα 50 έτη.
Ενδεικτικά οι τιμές στη Γερμανία για ένα XC40 είναι 498 ευρώ/μήνα ενώ για το κορυφαίο XC90 η συνδρομή φτάνει τα 929 ευρώ/μήνα.
Άραγε θα πετύχει αυτό το μοντέλο ή η πλειοψηφία θα συνεχίσει να αγοράζει αυτοκίνητα όπως κάνει μέχρι σήμερα;