![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/13/photon32233f86742.jpg?itok=-BflKmHC)
Η Volkswagen διαθέτει ήδη δύο plug-in υβριδικά μοντέλα που φέρουν τα αρχικά GTE, τα Golf και Passat, ετοιμάζει την αντίστοιχη έκδοση του Tiguan, όμως θα μπορούσε στην γκάμα να περιληφθεί και το T-Roc;
Το ενδεχόμενο δεν απέκλεισε ο επικεφαλής του τομέα ηλεκτρικών κινητήρων, Κάι Φίλιπ, ο οποίος όταν ρωτήθηκε σχετικά, δε διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, προτιμώντας απλά να απαντήσει ότι η χρήση της πλατφόρμας MQB στο γερμανικό crossover προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι στη γερμανική μάρκα έχουν σκεφτεί ήδη κάποια παρόμοια κίνηση, αλλά σε αυτή τη φάση “ζυγίζουν” τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, ειδικά σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος.
Σε περίπτωση που δημιουργηθεί T-Roc GTE, το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο που συναντάμε στα Golf και Passat, το οποίο περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, η συνολική απόδοση των οποίων φτάνει τους 245 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις. Η ισχύς κατευθύνεται μόνο στον μπροστά άξονα, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 13 kWh. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των δύο μοντέλων κινείται στην περιοχή των 60 χλμ. και η τελική ταχύτητα σε αυτή την περίπτωση περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.