Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Θα βάλει το T-Roc στην πρίζα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen διαθέτει ήδη δύο plug-in υβριδικά μοντέλα που φέρουν τα αρχικά GTE, τα Golf και Passat, ετοιμάζει την αντίστοιχη έκδοση του Tiguan, όμως θα μπορούσε στην γκάμα να περιληφθεί και το T-Roc;

Το ενδεχόμενο δεν απέκλεισε ο επικεφαλής του τομέα ηλεκτρικών κινητήρων, Κάι Φίλιπ, ο οποίος όταν ρωτήθηκε σχετικά, δε διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, προτιμώντας απλά να απαντήσει ότι η χρήση της πλατφόρμας MQB στο γερμανικό crossover προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι στη γερμανική μάρκα έχουν σκεφτεί ήδη κάποια παρόμοια κίνηση, αλλά σε αυτή τη φάση “ζυγίζουν” τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, ειδικά σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος.

Σε περίπτωση που δημιουργηθεί T-Roc GTE, το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο που συναντάμε στα Golf και Passat, το οποίο περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, η συνολική απόδοση των οποίων φτάνει τους 245 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις. Η ισχύς κατευθύνεται μόνο στον μπροστά άξονα, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 13 kWh. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των δύο μοντέλων κινείται στην περιοχή των 60 χλμ. και η τελική ταχύτητα σε αυτή την περίπτωση περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.