Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Θα δούμε coupe έκδοση του Tiguan;

του Σωτήριου Χάλλα

Τα SUV αυτή τη στιγμή αποτελούν την πιο καυτή τάση της αγοράς όμως υπάρχει μια υποκατηγορία τους η οποία αποτελεί το νέο πεδίο δόξης για τους κατασκευαστές και μιλάμε για τα coupe SUV των οποίων τα μερίδια αγοράς συνεχώς αυξάνονται.

Χαρακτηριστικά μοντέλα της κατηγορίας είναι οι BMW X4 και Χ6 καθώς και οι αντίστοιχες εκδόσεις των GLC και GLE όσον αφορά το premium κομμάτι της αγοράς ενώ στα πιο προσιτά μοντέλα συναντάμε το Toyota C-HR και το Nissan Juke. Φαίνεται ότι πλέον θέλει και η Volkswagen να μπει στην κατηγορίας με το Tiguan coupe που κατά πάσα πιθανότητα θα το δούμε να παρουσιάζεται μέσα στο 2019.

Η βασική διαφορά των coupe SUV είναι ότι η γραμμή της οροφής ξεκινάει να χαμηλώνει νωρίτερα και ότι είναι πιο κεκλιμένη και όχι τόσο κάθετη δίνοντας μια πιο σπορτίφ εμφάνιση στο αυτοκίνητο. Αυτό θα γίνει και στην περίπτωση του Tiguan coupe στο οποίο δεν περιμένουμε να αλλάξει κάτι στο εμπρός κομμάτι του αυτοκινήτου. Επίσης, χωρίς αλλαγές περιμένουμε ότι θα είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ακόμα, η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να είναι (σχεδόν) ταυτόσημη με εκείνη του απλού Tiguan ενώ η επιβάρυνση στην τιμή δε θα ξεπερνάει τα 1.500 ευρώ. Όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης δε θα υπάρξουν διαφορές με τη σημερινή κατάσταση, έτσι οι φτηνές εκδόσεις θα κινούν μόνο τους εμπρός τροχούς ενώ ανεβαίνοντας πιο ψηλά θα διατίθεται το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.

Αλλαγές θα υπάρξουν στη ρύθμιση της ανάρτησης προκειμένου να υποστηρίζεται ο σπορτίφ χαρακτήρας του μοντέλου.

Μια ιδέα σχετικά με την εμφάνιση του Tiguan Coupe μπορούμε να πάρουμε βλέποντας το πρωτότυπο CrossBlue Coupe που είχε παρουσιάσει η VW το 2013 από το οποίο αναμένεται να αντληθούν αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.