Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Πότε και τι να περιμένουμε από το επόμενο Tiguan

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen έχει αρχίσει σταδιακά να αναπτύσσει την επόμενη γενιά του Tiguan, η οποία θα είναι η τρίτη κατά σειρά στην ιστορία του μοντέλου.

Μπορεί η παρουσίασή της να τοποθετείται στο 2022 όμως κάποια στοιχεία έχουν αρχίσει από τώρα να γίνονται γνωστά.

Όσον αφορά τη σχεδίαση, οι γραμμές του νέου Tiguan αναμένεται να παραπέμπουν σε coupe δημιουργίες, με στοιχεία όπως το πιο έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και το λιγότερο κάθετο τελείωμα της οροφής.

Σχετικά με το εσωτερικό, οι πληροφορίες είναι λιγότερες όμως κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Passat.

Παρά τη νέα σχεδίαση οι, χώροι δεν αναμένεται να επηρεαστούν, με τη χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ να παραμένει στα 470 λίτρα. Ωστοσο, αν κάποιος χρειάζεται μεγαλύτερους χώρους, θα είναι διαθέσιμη και μία έκδοση Allspace με αυξημένο κατά 250 χλστ. μήκος.

Η βάση της επόμενης γενιάς του Tiguan αναμένεται να είναι μία αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB, ενώ η γκάμα των κινητήρων θα έχει κοινά στοιχεία με το Golf και θα περιλαμβάνει δύο plug-in υβριδικές προτάσεις με ισχύ 173 και 253 ίππων. Δεν αποκλείεται να δούμε και έκδοση υψηλών επιδόσεων με την ονομασία Tiguan R και δίλιτρο κινητήρα που θα αποδίδει 355 ίππους.

Τέλος υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να δούμε την τρίτη γενιά του γερμανικού SUV, να διατίθεται με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.