![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/3/photon23713f61748.jpg?itok=JDS-kr2S)
Τελικά, ίσως το Polo GTI να μην είναι η πιο δυνατή έκδοση του γερμανικού μικρού που θα δούμε να κυκλοφορεί. Τουλάχιστον αυτό αναφέρει ο υπεύθυνος ανάπτυξης πλαισίου, Κάρστεν Σέμπσντατ.
Μέχρι στιγμής, στην κορυφή της γκάμας του Polo από θέμα επιδόσεων συναντάμε την έκδοση GTI η οποία αποδίδει 200 ίππους από κινητήρα χωρητικότητας 2.0 λίτρων.
Σύμφωνα με τον Σέμπσντατ το αυτοκίνητο είναι τόσο σταθερό στις στροφές υψηλών ταχυτήτων που κάνει τους ανθρώπους της Volkswagen απόλυτα σίγουρους ότι μπορεί να “σηκώσει” αρκετή δύναμη ακόμα. Όπως χαρακτηριστικά λέει, “το σασί έχει κι άλλο να δώσει”.
Οι δηλώσεις του Σέμπσντατ επιβεβαιώνουν προηγούμενες φήμες ότι η VW έχει ήδη κατασκευάσει πρωτότυπα Polo R τα οποία και δοκιμάζει. Αν τελικά παρουσιαστεί επίσημα έκδοση R για το Polo το πιο πιθανό σενάριο θέλει το κινητήριο σύνολο να είναι εκείνο του Golf R με περιορισμένη, όμως, ιπποδύναμη ώστε να μην είναι πιο γρήγορο από τις GTI και R εκδόσεις του μεγαλύτερου αδερφού.
Επίσης, το Polo R πιθανότατα δε θα στέλνει την κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς αλλά και στους τέσσερις.
Τέλος, δεν αποκλείεται να δούμε κάποια αντίστοιχη πρόταση και από τη SEAT με την ονομασία Ibiza Cupra.