![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/15/photon32565f87794.jpeg?itok=ADk-5JVZ)
Η Volkswagen έχει δημιουργήσει τη σειρά ID για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, την οποία ξεκίνησε με το ID.3, όμως η επιλογή να μη χρησιμοποιήσει τα γνωστά ονόματα όπως Golf, Polo και Passat, δημιουργεί το ερώτημα τι θα γίνει με αυτά στο μέλλον.
Η απορία γεννάται από το γεγονός ότι αρκετές χώρες ανακοινώνουν σταδιακά ότι κάποια στιγμή θα απαγορευτεί πλήρως στην επικράτειά τους η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε άλλες αυτό προβλέπεται να γίνει πιο νωρίς, όπως στη Νορβηγία όπου ο ορίζοντας εφαρμογής της απαγόρευσης είναι το 2025, ενώ σε άλλες πιο αργά, όπως στη Γαλλία που τοποθετεί χρονικά την απαγόρευση στο 2040.
Ανεξάρτητα από το πότε πρόκειται να εφαρμοστεί η απαγόρευση στην κάθε χώρα, το ερώτημα που δημιουργείται αν αυτές οι αποφάσεις θα εξαφανίσουν σταδιακά από την αγορά τα πολύ γνώριμα ονόματα μοντέλων που χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρεία επί σειρά ετών.
Στο πλαίσιο των παραπάνω ο Γιούργκεν Στάκμαν, επικεφαλής του τομέα πωλήσεων και marketing, ρωτήθηκε αν η ονομασία Golf έχει μέλλον δίπλα στα μοντέλα της οικογένειας ID και η απάντησή του ήταν “μάλλον όχι”.
Βέβαια, ο Στάκμαν αναφέρει ότι μέχρι να φτάσει εκείνη η στιγμή σίγουρα θα έχει υπάρξει και ένατη γενιά για το εμβληματικό γερμανικό μοντέλο, ενώ συμπληρώνει ότι αυτά τα ονόματα μπορεί να εξαφανιστούν στις αγορές που δε θα επιτρέπεται η πώληση μοντέλων με συμβατικούς κινητήρες, όμως θα συνεχίσουν κανονικά την πορεία τους στις υπόλοιπες. Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι τον αγοραστή δε θα τον πειράξει αυτή η εξέλιξη, επειδή θα είναι “χαρούμενος ιδιοκτήτης ενός ID.3”.
Άραγε το κοινό θα αγκαλιάσει αυτή την απόφαση των Γερμανών ή θα προτιμήσει τις παραδοσιακές ονομασίες; Σε κάθε περίπτωση, αν η Volkswagen αλλάξει άποψη έχει τον απαιτούμενο χρόνο ώστε να σχεδιάσει εκ νέου τη στρατηγική της.