Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen ID.: Θα εκτοπίσουν τα γνώριμα ονόματα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen έχει δημιουργήσει τη σειρά ID για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, την οποία ξεκίνησε με το ID.3, όμως η επιλογή να μη χρησιμοποιήσει τα γνωστά ονόματα όπως Golf, Polo και Passat, δημιουργεί το ερώτημα τι θα γίνει με αυτά στο μέλλον.

Η απορία γεννάται από το γεγονός ότι αρκετές χώρες ανακοινώνουν σταδιακά ότι κάποια στιγμή θα απαγορευτεί πλήρως στην επικράτειά τους η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε άλλες αυτό προβλέπεται να γίνει πιο νωρίς, όπως στη Νορβηγία όπου ο ορίζοντας εφαρμογής της απαγόρευσης είναι το 2025, ενώ σε άλλες πιο αργά, όπως στη Γαλλία που τοποθετεί χρονικά την απαγόρευση στο 2040.

Ανεξάρτητα από το πότε πρόκειται να εφαρμοστεί η απαγόρευση στην κάθε χώρα, το ερώτημα που δημιουργείται αν αυτές οι αποφάσεις θα εξαφανίσουν σταδιακά από την αγορά τα πολύ γνώριμα ονόματα μοντέλων που χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρεία επί σειρά ετών.

Στο πλαίσιο των παραπάνω ο Γιούργκεν Στάκμαν, επικεφαλής του τομέα πωλήσεων και marketing, ρωτήθηκε αν η ονομασία Golf έχει μέλλον δίπλα στα μοντέλα της οικογένειας ID και η απάντησή του ήταν “μάλλον όχι”.

Βέβαια, ο Στάκμαν αναφέρει ότι μέχρι να φτάσει εκείνη η στιγμή σίγουρα θα έχει υπάρξει και ένατη γενιά για το εμβληματικό γερμανικό μοντέλο, ενώ συμπληρώνει ότι αυτά τα ονόματα μπορεί να εξαφανιστούν στις αγορές που δε θα επιτρέπεται η πώληση μοντέλων με συμβατικούς κινητήρες, όμως θα συνεχίσουν κανονικά την πορεία τους στις υπόλοιπες. Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι τον αγοραστή δε θα τον πειράξει αυτή η εξέλιξη, επειδή θα είναι “χαρούμενος ιδιοκτήτης ενός ID.3”.

Άραγε το κοινό θα αγκαλιάσει αυτή την απόφαση των Γερμανών ή θα προτιμήσει τις παραδοσιακές ονομασίες; Σε κάθε περίπτωση, αν η Volkswagen αλλάξει άποψη έχει τον απαιτούμενο χρόνο ώστε να σχεδιάσει εκ νέου τη στρατηγική της.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.