Είστε εδώ

Auto News

Νέο Honda Jazz: Επιτέλους μαθαίνουμε την ισχύ του

του Σωτήριου Χάλλα

Το νέο Honda Jazz θα προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο που ονομάζεται e:HEV, όμως μέχρι τώρα δεν υπήρχε κανένα στοιχείο σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, κάτι που οι Ιάπωνες αποκάλυψαν, εν μέρει.

Αυτό που ξέραμε από την αρχή είναι ότι το σύνολο περιλαμβάνει τον κινητήρα εσωτερικής καύση και δύο ηλεκτροκινητήρες. Όσον αφορά τον βενζινοκινητήρα, είναι i-VTEC στα 1.5 λίτρα. Πηγαίνοντας στους ηλεκτροκινητήρες, ο ένας θα χρησιμοποιείται για να προσφέρει κίνηση, ενώ ο δεύτερος θα χρησιμοποιείται ως γεννήτρια, προκειμένου να φορτίζει την μπαταρία λιθίου του συστήματος. Όλα τα παραπάνω θα συνδυάζονται με κιβώτιο μίας σχέσης, το οποίο θα αναλαμβάνει να στείλει την ισχύ στους κινητήριους τροχούς.

Αν και η Honda δεν αποκαλύπτει την απόδοση του κάθε κινητήρα ξεχωριστά, αναφέρει ότι η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τους 109 ίππους και τα 253 Nm ροπής, με το τελευταίο μέγεθος να είναι διαθέσιμο από 0 στροφές. Σχετικά με τις επιδόσεις, οι Ιάπωνες ανακοινώνουν χρόνο 9.4 δευτερολέπτων για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 174 χλμ./ώρα.

Η επίσημη τιμή της κατανάλωσης του υβριδικού μοντέλου είναι 4.5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. με εξαίρεση την έκδοση Crosstar, στην οποία οι αντίστοιχες τιμές είναι 4.8 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ.

Η εμπορική διάθεση του νέου Jazz αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2020.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.