![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/13/photon31541f84795.jpg?itok=Z4-lIxpB)
Το νέο Honda Jazz θα προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο που ονομάζεται e:HEV, όμως μέχρι τώρα δεν υπήρχε κανένα στοιχείο σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, κάτι που οι Ιάπωνες αποκάλυψαν, εν μέρει.
Αυτό που ξέραμε από την αρχή είναι ότι το σύνολο περιλαμβάνει τον κινητήρα εσωτερικής καύση και δύο ηλεκτροκινητήρες. Όσον αφορά τον βενζινοκινητήρα, είναι i-VTEC στα 1.5 λίτρα. Πηγαίνοντας στους ηλεκτροκινητήρες, ο ένας θα χρησιμοποιείται για να προσφέρει κίνηση, ενώ ο δεύτερος θα χρησιμοποιείται ως γεννήτρια, προκειμένου να φορτίζει την μπαταρία λιθίου του συστήματος. Όλα τα παραπάνω θα συνδυάζονται με κιβώτιο μίας σχέσης, το οποίο θα αναλαμβάνει να στείλει την ισχύ στους κινητήριους τροχούς.
Αν και η Honda δεν αποκαλύπτει την απόδοση του κάθε κινητήρα ξεχωριστά, αναφέρει ότι η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τους 109 ίππους και τα 253 Nm ροπής, με το τελευταίο μέγεθος να είναι διαθέσιμο από 0 στροφές. Σχετικά με τις επιδόσεις, οι Ιάπωνες ανακοινώνουν χρόνο 9.4 δευτερολέπτων για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 174 χλμ./ώρα.
Η επίσημη τιμή της κατανάλωσης του υβριδικού μοντέλου είναι 4.5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. με εξαίρεση την έκδοση Crosstar, στην οποία οι αντίστοιχες τιμές είναι 4.8 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ.
Η εμπορική διάθεση του νέου Jazz αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2020.