Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Αυτή είναι η ανανεωμένη GLE Coupe

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγο πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης η Mercedes παρουσίασε την ανανεωμένη μορφή της GLE Coupe τόσο των απλών εκδόσεων όσο και εκείνης με τον αριθμό 53 που έχει δεχτεί τις φροντίδες της AMG.

Στο εμπρός μέρος η σχεδίαση έχει γίνει πιο έντονη με τα στοιχεία της γρίλιας να ξεχωρίζουν περισσότερο μεταξύ τους, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα που φιλοξενούν LED στοιχεία.

Το παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση και οι ζάντες αλουμινίου πλέον φτάνουν από 19 μέχρι 22 ίντσες, ενώ μεγαλύτερη κλίση έχει και το τελείωμα της οροφής, κάνοντας πιο έντονο τον coupe χαρακτήρα του μοντέλου.

Επιπλέον, τα φτερά είναι πιο “φουσκωμένα” δίνοντας σπορ ύφος, τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι μικρότερα και η πόρτα του χώρου αποσκευών φέρει ενσωματωμένη αεροτομή. Η εικόνα του πίσω μέρους συμπληρώνεται με το χρώμιο γύρω από τις εξατμίσεις.

Αν και οι διαστάσεις είναι ελαφρώς αυξημένες (+39 χλστ. για το μήκος, +7 χστ. για το πλάτος, +20 χλστ. για το μεταξόνιο) το μήκος της coupe έκδοση της GLE παραμένει μικρότερο από την κανονική κατά 60 χλστ.

Το εσωτερικό έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την κανονική έκδοση του μοντέλου, με τα βασικότερα χαρακτηριστικά να είναι οι δύο οθόνες 12.3 ιντσών, η μία αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και η άλλη αναλαμβάνει το infotainment. Το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με δέρμα, τα καθίσματα έχουν σπορ προσανατολισμό ενώ το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με ένα υλικό που ονομάζεται Artico (τεχνητό δέρμα).

Σύμφωνα με τη Mercedes, η μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει δημιουργήσει μεγαλύτερους χώρους στην καμπίνα αλλά και στο πορτ-παγκάζ. Το τελευταίο πλέον έχει χωρητικότητα 655 λίτρων η οποία μπορεί να φτάσει τα 1.790 με την αναδίπλωση των καθισμάτων, 70 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.

Όσον αφορά τους κινητήρες θα υπάρχουν δύο εξακύλινδρα σύνολα πετρελαίου 3.0 λίτρων. Το ένα θα αποδίδει 272 ίππους και 600 Nm ροπής και θα τοποθετείται στην έκδοση GLE Coupe 350 d 4MATIC ενώ το δεύτερο θα αποδίδει 330 ίππους και 700 Nm ροπής και θα τοποθετείται στην έκδοση GLE Coupe 400 d 4MATIC. Και στις δύο περιπτώσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αυτόματο εννέα σχέσεων 9G‑TRONIC ενώ η ισχύς πηγαίνει και στους τέσσερις τροχούς.

Στην κορυφή υπάρχει μία έκδοση βενζίνης της οποίας τη φροντίδα έχει αναλάβει η AMG. Πρόκειται για την GLE 53 Coupe η οποία έχει υπερτροφοδοτούμενο εξακύλιδρο σύνολο 3.0 λίτρων που αποδίδει 435 ίππους και 521 Nm ροπής. Επιπλέον, υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 21 ίππων και 249 Nm που μπορεί να συνδράμει για σύντομα χρονικά διαστήματα. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 5.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.