![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/11/22/photon23197f60360.jpg?itok=RD9fnMDg)
Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων ξεπέρασαν τις 287.000 μονάδες το 3ο τρίμηνο του 2017, σημειώνοντας αύξηση 63% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και αύξηση κατά 23% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2ου τριμήνου.
Στην Κίνα αντιστοιχεί ποσοστό άνω του 50% των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ευρώπη ακολούθησε όντας η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στο 3ο τρίμηνο, ενώ η Βόρεια Αμερική βρίσκεται στην τρίτη θέση.
Η κινεζική κυβέρνηση πρoωθεί με όλες τις δυνάμεις της τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ώστε αφ’ ενός να αντιμετωπίσει το έντονο πρόβλημα ατμοσφαιρικής ρύπανσης που υπάρχει στις πόλεις της και αφ’ ετέρου να βοηθήσει στη δημιουργία εταιρειών οι οποίες θα δραστηριοποιηθούν στο χώρο αυτό και θα μπορέσουν αργότερα να ανταγωνιστούν τους μεγάλους παίκτες της αυτοκίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ταυτόχρονα, οι κυβερνητικές πολιτικές παίζουν καθοριστικό ρόλο καθώς οι σχετικές επιδοτήσεις κάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα να κοστίζουν ως και 40% λιγότερο από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις για ηλεκτροκίνητα και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο μονάδες φέτος για πρώτη φορά καθώς βελτιώνονται οι υποδομές φόρτισης αλλά και η αυτονομία των ίδιων των αυτοκινήτων.
Ενώ η Κίνα εξακολουθεί να εξετάζει την απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στο μέλλον, χώρες όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ήδη ανακοινώσει ότι σκοπεύουν να απαγορεύσουν τέτοια μοντέλα μέχρι το 2040, ενώ η Ολλανδία είναι ακόμα πιο φιλόδοξη αφού στοχεύει η απαγόρευση να ισχύσει από το 2030.