Είστε εδώ

Auto News

Γερμανία: Μπαίνει όριο ταχύτητας στην Autobahn;

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα βασικό στοιχείο που έχει κάνει τη Γερμανία πόλο έλξης για τους φίλους του αυτοκινήτου και ειδικά εκείνους που έχουν στην κατοχή τους κάποιο πολύ γρήγορο μοντέλο είναι η απουσία ορίων ταχύτητας σε ορισμένα τμήματα του εθνικού δικτύου αυτοκινητοδρόμων, τη γνωστή Autobahn.

Λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας η Γερμανία είναι η χώρα στην οποία πηγαίνουν όσοι θέλουν να γυρίσουν κάποιο βίντεο σχετικό με την τελική ταχύτητα ενός αυτοκινήτου αλλά και οι κάτοχοι εξωτικών supercars που θέλουν να δουν τις ικανότητες των αυτοκινήτων τους στην πράξη.

Όμως φαίνεται ότι αυτό το ξεχωριστό χαρακτηριστικό των γερμανικών αυτοκινητόδρομων θα αποτελέσει παρελθόν λόγω της προσπάθειας για τη μείωση των ρύπων στην Ευρώπη. Η Γερμανία έχει συστήσει μια επιτροπή η οποία ερευνά τρόπους να μειωθούν οι ρύποι από τον κλάδο των μετακινήσεων καθώς η τελευταία σημειώθηκε μείωση των ρύπων ήταν το 1990. Μεταξύ των προτάσεων της επιτροπής είναι και η θέσπιση ορίου ταχύτητας σε όλο το μήκος των αυτοκινητόδρομων το οποίο θα ορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.

Οι πιθανότητες να δούμε να υλοποιείται η πρόταση είναι αρκετές καθώς αν δεν αρχίσουν να μειώνονται οι ρύποι η χώρα θα βρεθεί αντιμέτωπη με βαριά πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Προς το παρόν η επιτροπή δεν έχει ολοκληρώσει τις προτάσεις της, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Μάρτιο. Στη συνέχεια η κυβέρνηση θα επεξεργαστεί αυτές τις προτάσεις και όσες θελήσει να εφαρμόσει θα γίνουν νόμος του κράτους.

Σίγουρα μια τέτοια απόφαση θα δυσαρεστούσε πολλούς οδηγούς στη Γερμανία αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη οι οποίοι πηγαίνουν εκεί για να απολαύσουν νόμιμα το αυτοκίνητό τους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.