![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/19/photon27751f73492.jpg?itok=tdZrpNcA)
Ένα βασικό στοιχείο που έχει κάνει τη Γερμανία πόλο έλξης για τους φίλους του αυτοκινήτου και ειδικά εκείνους που έχουν στην κατοχή τους κάποιο πολύ γρήγορο μοντέλο είναι η απουσία ορίων ταχύτητας σε ορισμένα τμήματα του εθνικού δικτύου αυτοκινητοδρόμων, τη γνωστή Autobahn.
Λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας η Γερμανία είναι η χώρα στην οποία πηγαίνουν όσοι θέλουν να γυρίσουν κάποιο βίντεο σχετικό με την τελική ταχύτητα ενός αυτοκινήτου αλλά και οι κάτοχοι εξωτικών supercars που θέλουν να δουν τις ικανότητες των αυτοκινήτων τους στην πράξη.
Όμως φαίνεται ότι αυτό το ξεχωριστό χαρακτηριστικό των γερμανικών αυτοκινητόδρομων θα αποτελέσει παρελθόν λόγω της προσπάθειας για τη μείωση των ρύπων στην Ευρώπη. Η Γερμανία έχει συστήσει μια επιτροπή η οποία ερευνά τρόπους να μειωθούν οι ρύποι από τον κλάδο των μετακινήσεων καθώς η τελευταία σημειώθηκε μείωση των ρύπων ήταν το 1990. Μεταξύ των προτάσεων της επιτροπής είναι και η θέσπιση ορίου ταχύτητας σε όλο το μήκος των αυτοκινητόδρομων το οποίο θα ορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.
Οι πιθανότητες να δούμε να υλοποιείται η πρόταση είναι αρκετές καθώς αν δεν αρχίσουν να μειώνονται οι ρύποι η χώρα θα βρεθεί αντιμέτωπη με βαριά πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Προς το παρόν η επιτροπή δεν έχει ολοκληρώσει τις προτάσεις της, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Μάρτιο. Στη συνέχεια η κυβέρνηση θα επεξεργαστεί αυτές τις προτάσεις και όσες θελήσει να εφαρμόσει θα γίνουν νόμος του κράτους.
Σίγουρα μια τέτοια απόφαση θα δυσαρεστούσε πολλούς οδηγούς στη Γερμανία αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη οι οποίοι πηγαίνουν εκεί για να απολαύσουν νόμιμα το αυτοκίνητό τους.