![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/12/6/photon23405f60995.jpg?itok=tKGBj5Mm)
Ο πρόεδρος της Ford είναι πεπεισμένος ότι η Κίνα θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σε συνέντευξή του ο εκτελεστικός πρόεδρος της Ford, Γουίλιαμ Φορντ Τζρ., δήλωσε ότι το σχέδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας για την εισαγωγή 15 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων στην Κίνα μέχρι το 2025 αποτελεί ένδειξη της εμπιστοσύνης της στην αγορά.
Τον τελευταίο καιρό, η κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε πολλά μέτρα, τα οποία ελπίζει ότι θα ενισχύσουν τη θέση της χώρας ως την πιο "γόνιμη" αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Ένα από τα μέτρα που υιοθετήθηκαν είναι η προσφορά οικονομικών κινήτρων σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που πουλάνε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα ενώ ταυτόχρονα υπάρχει βαριά φορολόγηση στα αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης που εκπέμπουν πολλούς ρύπους.
Επιπλέον, η Κίνα απαιτεί πλέον από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να διαθέτουν έναν ελάχιστο αριθμό «πράσινων» οχημάτων αλλιώς κινδυνεύουν να χάσουν το δικαίωμά τους να πωλούν οχήματα ντίζελ και βενζίνης στη χώρα.
Μετά τις Volkswagen, Daimler και General Motors, και η Ford με τη σειρά της προχωρά σε πρωτοφανείς επενδύσεις στην Κίνα. Στην πραγματικότητα, η VW και οι Κινέζοι εταίροι της σκοπεύουν να παρουσιάσουν 25 ηλεκτρικά μοντέλα στην κινεζική αγορά μεταξύ του 2020 και του 2025.
Είναι ενδιαφέρον πως η Ford έχει ανακαλύψει ότι το ποσοστό των Κινέζων οδηγών που ανησυχούν για την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους είναι μικρότερο σε σχέση με άλλες αγορές καθώς η πλειοψηφία των μετακινήσεών τους γίνεται μέσα στις πόλεις..