![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/11/photon31511f84707.jpg?itok=uJ-4VzII)
Μπροστά σε ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα βρίσκονται οι μηχανικοί της Ford, οι οποίοι καλούνται να βρουν λύσεις ώστε η νέα γενιά του Focus RS να είναι το ίδιο ή περισσότερο ισχυρή σε σχέση με την προηγούμενη, έχοντας όμως σημαντικά μειωμένους ρύπους.
Οι ολοένα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που πρέπει να πετυχαίνουν οι κατασκευαστές, τους δημιουργεί πρόβλημα κυρίως σε ό,τι αφορά τα πιο ισχυρά μοντέλα, τα οποία εκ των πραγμάτων χρειάζονται περισσότερο καύσιμο και κατά συνέπεια έχουν αυξημένες εκπομπές.
Αρχικά, υπήρχε μια φήμη ότι στο νέο Focus RS θα βλέπαμε το ίδιο σύνολο 2.3 λίτρων, όμως πλέον θα συνδυάζονταν με ήπια υβριδικό σύστημα και θα αναλάμβανε την κίνηση των εμπρός τροχών, ενώ για τους πίσω θα υπήρχε ηλεκτρικός κινητήρας. Όμως, σταδιακά φάνηκε ότι αυτή η επιλογή δε θα είναι αρκετή, οπότε η αμερικανική εταιρεία πρέπει να στραφεί σε άλλες λύσεις.
Πλέον, το πιθανότερο σενάριο είναι ότι κάτω από το καπό θα δούμε το νέο 2.5 λίτρων κινητήρα της εταιρείας που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Πρόκειται για το υβριδικό σύνολο που χρησιμοποιείται και στο Kuga, με την απόδοση να είναι πιθανό να φτάσει τους 300 ίππους, οι οποίοι θα κινούν τον εμπρός άξονα, ενώ για τον πίσω θα ισχύσει το αρχικό πλάνο, με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα να φτάνει τους 100 ίππους.
Αν και ακόμα δεν υπάρχει κάποια οριστική απόφαση, αυτό που θεωρείται σχεδόν σίγουρο είναι ότι δε θα δούμε το νέο Ford Focus RSμέσα στο 2020, με πιθανότερο να είναι η πρεμιέρα να γίνει το 2022 ή ακόμα και το 2023.