Είστε εδώ

Auto News

Ford Focus RS: Αλλάξανε τα πλάνα του

του Σωτήριου Χάλλα

Μπροστά σε ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα βρίσκονται οι μηχανικοί της Ford, οι οποίοι καλούνται να βρουν λύσεις ώστε η νέα γενιά του Focus RS να είναι το ίδιο ή περισσότερο ισχυρή σε σχέση με την προηγούμενη, έχοντας όμως σημαντικά μειωμένους ρύπους.

Οι ολοένα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που πρέπει να πετυχαίνουν οι κατασκευαστές, τους δημιουργεί πρόβλημα κυρίως σε ό,τι αφορά τα πιο ισχυρά μοντέλα, τα οποία εκ των πραγμάτων χρειάζονται περισσότερο καύσιμο και κατά συνέπεια έχουν αυξημένες εκπομπές.

Αρχικά, υπήρχε μια φήμη ότι στο νέο Focus RS θα βλέπαμε το ίδιο σύνολο 2.3 λίτρων, όμως πλέον θα συνδυάζονταν με ήπια υβριδικό σύστημα και θα αναλάμβανε την κίνηση των εμπρός τροχών, ενώ για τους πίσω θα υπήρχε ηλεκτρικός κινητήρας. Όμως, σταδιακά φάνηκε ότι αυτή η επιλογή δε θα είναι αρκετή, οπότε η αμερικανική εταιρεία πρέπει να στραφεί σε άλλες λύσεις.

Πλέον, το πιθανότερο σενάριο είναι ότι κάτω από το καπό θα δούμε το νέο 2.5 λίτρων κινητήρα της εταιρείας που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Πρόκειται για το υβριδικό σύνολο που χρησιμοποιείται και στο Kuga, με την απόδοση να είναι πιθανό να φτάσει τους 300 ίππους, οι οποίοι θα κινούν τον εμπρός άξονα, ενώ για τον πίσω θα ισχύσει το αρχικό πλάνο, με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα να φτάνει τους 100 ίππους.

Αν και ακόμα δεν υπάρχει κάποια οριστική απόφαση, αυτό που θεωρείται σχεδόν σίγουρο είναι ότι δε θα δούμε το νέο Ford Focus RSμέσα στο 2020, με πιθανότερο να είναι η πρεμιέρα να γίνει το 2022 ή ακόμα και το 2023.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.