![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/20/photon29700f79623.jpg?itok=mmEHbnGF)
Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.
Τον Ιούλιο έγινε στο σχεδιαστικό κέντρο της μάρκας, στο Τορίνο, συγκέντρωση υψηλόβαθμων της οποίας ηγήθηκε ο πρόεδρος της μάρκας Ολιβιέ Φρανσουά.
Σε αυτή τη συνάντηση ο Φρανσουά δήλωσε ότι η ιταλική εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αστική, οικογενειακή μετακίνηση. Αυτό σημαίνει (σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου) ότι όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν μήκος από 3.5 μ. μέχρι 4.5 μ.
Αυτό είναι ο κανόνας που θα ακολουθήσει η Fiat σε ό,τι αφορά το μέγεθος των μοντέλων της όμως ο Φρανσουά δήλωσε ότι υπάρχει και σοβαρή ανάγκη να προχωρήσουν προς τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων.
Έτσι, με βάση τα παραπάνω η μελλοντική γκάμα των Ιταλών θα διαμορφωθεί ως εξής. Σημαντικό κομμάτι της αλλαγής θα συμβεί με την άφιξη του ηλεκτρικού 500. Εκτός από την αφαίρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης το ηλεκτρικό 500 θα φέρει ακόμα μία επανάσταση. Θα είναι η πρώτη φορά που δε θα έχει τρεις πόρτες, αλλά πέντε. Μάλιστα, εκείνες για την πρόσβαση στο πίσω κάθισμα θα ανοίγουν ανάποδα από τις μπροστινές.
Προχωρώντας, το 500Χ θα καταργηθεί και θα αντικατασταθεί από τη σύγχρονη εκδοχή του κλασικού 500 Giardiniera. Όταν κυκλοφόρησε το πρώτο 500 τη δεκαετία του ’60, η έκδοση Giardiniera ήταν αυτό που θα αποκαλούσαμε σήμερα, station wagon.
Αφήνοντας το 500, το 2021 αναμένεται να παρουσιαστεί το εντελώς καινούριο Panda, στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν στοιχεία από το πρωτότυπο Centoventi. Δύο χρόνια αργότερα, θα κυκλοφορήσει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.
Τέλος, το Tipo θα αντικατασταθεί από ένα μικρό SUV το οποίο θα πατάει επάνω στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται σήμερα στο Jeep Renegade και η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στην επερχόμενη Alfa Romeo Tonale.