Είστε εδώ

Auto News

Fiat: Γεμάτο αλλαγές το μέλλον των Ιταλών

του Σωτήριου Χάλλα

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Τον Ιούλιο έγινε στο σχεδιαστικό κέντρο της μάρκας, στο Τορίνο, συγκέντρωση υψηλόβαθμων της οποίας ηγήθηκε ο πρόεδρος της μάρκας Ολιβιέ Φρανσουά.

Σε αυτή τη συνάντηση ο Φρανσουά δήλωσε ότι η ιταλική εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αστική, οικογενειακή μετακίνηση. Αυτό σημαίνει (σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου) ότι όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν μήκος από 3.5 μ. μέχρι 4.5 μ.

Αυτό είναι ο κανόνας που θα ακολουθήσει η Fiat σε ό,τι αφορά το μέγεθος των μοντέλων της όμως ο Φρανσουά δήλωσε ότι υπάρχει και σοβαρή ανάγκη να προχωρήσουν προς τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων.

Έτσι, με βάση τα παραπάνω η μελλοντική γκάμα των Ιταλών θα διαμορφωθεί ως εξής. Σημαντικό κομμάτι της αλλαγής θα συμβεί με την άφιξη του ηλεκτρικού 500. Εκτός από την αφαίρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης το ηλεκτρικό 500 θα φέρει ακόμα μία επανάσταση. Θα είναι η πρώτη φορά που δε θα έχει τρεις πόρτες, αλλά πέντε. Μάλιστα, εκείνες για την πρόσβαση στο πίσω κάθισμα θα ανοίγουν ανάποδα από τις μπροστινές.

Προχωρώντας, το 500Χ θα καταργηθεί και θα αντικατασταθεί από τη σύγχρονη εκδοχή του κλασικού 500 Giardiniera. Όταν κυκλοφόρησε το πρώτο 500 τη δεκαετία του ’60, η έκδοση Giardiniera ήταν αυτό που θα αποκαλούσαμε σήμερα, station wagon.

Αφήνοντας το 500, το 2021 αναμένεται να παρουσιαστεί το εντελώς καινούριο Panda, στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν στοιχεία από το πρωτότυπο Centoventi. Δύο χρόνια αργότερα, θα κυκλοφορήσει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Τέλος, το Tipo θα αντικατασταθεί από ένα μικρό SUV το οποίο θα πατάει επάνω στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται σήμερα στο Jeep Renegade και η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στην επερχόμενη Alfa Romeo Tonale.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.