![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/28/photon30735f82859.jpg?itok=zC_emluO)
Η Dacia εργάζεται πάνω στην τρίτη γενιά του Sandero, η οποία θα βρει το ρουμανικό μοντέλο να κάνει τη μετάβαση στην πλατφόρμα CMF-B της Renault, που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στο νέο Clio, το νέο Captur και το νέο Juke.
Σύμφωνα με γαλλικά μέσα, θα χρησιμοποιηθεί μια πιο οικονομική εκδοχή της πλατφόρμας, καθώς το Sandero αλλά και γενικότερα τα μοντέλα της Dacia, κινούνται στο κάτω άκρο της αγοράς, όσον αφορά την τιμή. Σε κάθε περίπτωση, αναμένεται να δούμε νέο πιο σύγχρονο infotainment, καθώς και αρκετούς κινητήρες βενζίνης αλλά και πετρελαίου.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ο 1.33 βενζίνης των 130 ίππων και ο 1.5 πετρελαίου των 115 ίππων θα απουσιάζουν, όμως το “παρών” θα δίνουν οι βενζινοκινητήρες των 75 και 100 ίππων, καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας των 85 ίππων.
Ακόμα, κάνοντας το πρώτο βήμα προς τον κόσμο των ηλεκτρικών, θα υπάρχει ήπια υβριδική έκδοση στην οποία θα χρησιμοποιείται θερμικός κινητήρας 1.6 λίτρων που θα αποδίδει 140 ίππους.
Κατά πάσα πιθανότητα η παρουσίαση του νέου Sandero θα γίνει το καλοκαίρι του 2020, ενώ η πρώτη του επαφή με το κοινό θα είναι στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα γίνει 1-11 Οκτωβρίου.