![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/21/photon32628f87985.jpg?itok=dqIo2DOb)
Μετά από αρκετές εβδομάδες η επερχόμενη Bugatti Chiron Pur Sport βγήκε από την καραντίνα που της είχε επιβληθεί λόγω πανδημίας.
Έτσι μπορεί πλέον να ξεκινήσει το εντατικό πρόγραμμα των τελικών δοκιμών εξέλιξης της. Για το σκοπό αυτό οχτώ μηχανικοί της Bugatti μαζί με δυο προ-παραγωγής Chiron Pur Sport μετέβησαν για τρεις μέρες στην πίστα Bilster Berg, η οποία βρίσκεται στην καρδιά του Τευτοβούργιου Δρυμού στη Γερμανία.
Η εν λόγω πίστα διαθέτει 9 δεξιές και 10 αριστερές στροφές, σε 44 σημεία υπάρχουν υψώματα και βυθίσματα, ανηφόρες και κατηφόρες με κλίση 20% και 26% αντίστοιχα, καθώς και υψομετρικές αλλαγές.
Ο αριθμός των μηχανικών της Bugatti είναι μειωμένος, εξαιτίας των νέων μέτρων για ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και αποφυγή συνωστισμού, ενώ κατά τη διάρκεια των γύρων μέσα στην πίστα υποχρεούνται να φορούν κράνος και φόρμα που αντέχει στη φωτιά.
Αποστολή τους είναι να μετρήσουν και να αναλύσουν ακριβή δεδομένα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και να εφαρμόσουν τα αποτελέσματα στη νέα Chiron Pur Sport.
Οι τελικές δοκιμές της αφορούν τη βελτίωση του πλαισίου, του συστήματος διεύθυνσης, της απόσβεσης της ανάρτησης, των ελαστικών, του κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα ελέγχονται όλα τα νέα εξαρτήματα του κινητήρα για να εισέλθουν με ασφάλεια στην παραγωγή.
Σύμφωνα με τη Bugatti η νέα Chiron Pur Sport είναι το τέλειο hypercar για όλους τους οδηγούς που θέλουν να απολαμβάνουν τις στροφές στα όρια και να αισθάνονται συνδεδεμένοι με το δρόμο.
Υπενθυμίζουμε ότι σε σύγκριση με την «απλή» Chiron η νέα Chiron Pur Sport είναι 50 κιλά ελαφρύτερη, έχει δεχτεί επεμβάσεις στην ανάρτηση και στην αεροδυναμική της. Στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων οι σχέσεις μετάδοσης είναι 15% πιο κοντές.
Στο πόστο του παραμένει ο W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής. Παράλληλα τοποθετήθηκαν σκληρότερα ελατήρια εμπρός (65%) και πίσω (33%), ενώ η απόσβεση των ενεργών αμορτισέρ έχει πιο δυναμικό προσανατολισμό.
Η Bugatti θα κατασκευάσει το δεύτερο εξάμηνο του 2020 μόλις 60 Chiron Pur Sport, ενώ η κάθε μια θα κοστίζει 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Εντός των επόμενων εβδομάδων η νέα Chiron Pur Sport θα κάνει και μια στάση στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκινγκ στη Γερμανία.