Είστε εδώ

Auto News

Bugatti Chiron:Καίει πολλά ελαστικά μέσα στην πίστα

του Γιώργου Ψαρρά

Μετά από αρκετές εβδομάδες η επερχόμενη Bugatti Chiron Pur Sport βγήκε από την καραντίνα που της είχε επιβληθεί λόγω πανδημίας.

Έτσι μπορεί πλέον να ξεκινήσει το εντατικό πρόγραμμα των τελικών δοκιμών εξέλιξης της. Για το σκοπό αυτό οχτώ μηχανικοί της Bugatti μαζί με δυο προ-παραγωγής Chiron Pur Sport μετέβησαν για τρεις μέρες στην πίστα Bilster Berg, η οποία βρίσκεται στην καρδιά του Τευτοβούργιου Δρυμού στη Γερμανία.

Η εν λόγω πίστα διαθέτει 9 δεξιές και 10 αριστερές στροφές, σε 44 σημεία υπάρχουν υψώματα και βυθίσματα, ανηφόρες και κατηφόρες με κλίση 20% και 26% αντίστοιχα, καθώς και υψομετρικές αλλαγές.

Ο αριθμός των μηχανικών της Bugatti είναι μειωμένος, εξαιτίας των νέων μέτρων για ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και αποφυγή συνωστισμού, ενώ κατά τη διάρκεια των γύρων μέσα στην πίστα υποχρεούνται να φορούν κράνος και φόρμα που αντέχει στη φωτιά.

Αποστολή τους είναι να μετρήσουν και να αναλύσουν ακριβή δεδομένα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και να εφαρμόσουν τα αποτελέσματα στη νέα Chiron Pur Sport.

Οι τελικές δοκιμές της αφορούν τη βελτίωση του πλαισίου, του συστήματος διεύθυνσης, της απόσβεσης της ανάρτησης, των ελαστικών, του κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα ελέγχονται όλα τα νέα εξαρτήματα του κινητήρα για να εισέλθουν με ασφάλεια στην παραγωγή.

Σύμφωνα με τη Bugatti η νέα Chiron Pur Sport είναι το τέλειο hypercar για όλους τους οδηγούς που θέλουν να απολαμβάνουν τις στροφές στα όρια και να αισθάνονται συνδεδεμένοι με το δρόμο.

Υπενθυμίζουμε ότι σε σύγκριση με την «απλή» Chiron η νέα Chiron Pur Sport είναι 50 κιλά ελαφρύτερη, έχει δεχτεί επεμβάσεις στην ανάρτηση και στην αεροδυναμική της. Στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων οι σχέσεις μετάδοσης είναι 15% πιο κοντές.

Στο πόστο του παραμένει ο W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής. Παράλληλα τοποθετήθηκαν σκληρότερα ελατήρια εμπρός (65%) και πίσω (33%), ενώ η απόσβεση των ενεργών αμορτισέρ έχει πιο δυναμικό προσανατολισμό.

Η Bugatti θα κατασκευάσει το δεύτερο εξάμηνο του 2020 μόλις 60 Chiron Pur Sport, ενώ η κάθε μια θα κοστίζει 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Εντός των επόμενων εβδομάδων η νέα Chiron Pur Sport θα κάνει και μια στάση στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκινγκ στη Γερμανία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.