Είστε εδώ

Auto News

BMW: Τι στάση θα κρατήσει απέναντι στο diesel;

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα αυτή τη στιγμή όσον αφορά την αυτοκίνηση είναι ταυτόχρονα και ένα από τα πιο διφορούμενα. Μιλάμε φυσικά για τους diesel κινητήρες και το μέλλον τους.

Από τη μία μαθαίνουμε για πόλεις που θα τους απαγορεύσουν στο κέντρο τους και για εταιρείες που θα σταματήσουν τη διάθεση των αυτοκινήτων τους με κινητήρες πετρελαίου και από την άλλη έρχονται δηλώσεις όπως αυτή του εκπροσώπου τύπου της BMW πάνω στα θέματα επιχειρηματικής πολιτικής, Βάιλαντ Μπραχ, και δημιουργείται η απόλυτη σύγχυση.

Πιο συγκεκριμένα ο Μπραχ είπε στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε κατά τη διάρκεια του Σαλονιού αυτοκινήτου της Γενεύης ότι η βαυαρική μάρκα θεωρεί τους κινητήρες diesel πολύ σημαντικούς για το μέλλον της καθώς μπορούν να τη βοηθήσουν σημαντικά στην επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα χρόνια.

Επίσης, δήλωσε ότι μπορεί σταδιακά όλος ο κόσμος του αυτοκινήτου να στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση όμως ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο πότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνουν ο κανόνας. Άλλωστε η BMW στοχεύει μέχρι το 2025 το 20% των πωλήσεών της να είναι από τα ηλεκτρικά οχήματα όμως αυτό σημαίνει ότι το 80% θα χρησιμοποιεί ακόμα παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο Μπραχ έκλεισε λέγοντας ότι μπορεί οι πωλήσεις των diesel να έχουν μειωθεί μετά το dieselgate ιδιαίτερα στην Ευρώπη όμως η BMW δε σκοπεύει να τους εγκαταλείψει και ότι μπορεί αυτή τη στιγμή να υπάρχει μια “τρέλα” γύρω από την ηλεκτροκίνηση όμως η εταιρεία πιστεύει ότι το πραγματικό μέλλον βρίσκεται στο υδρογόνο και σκοπεύει να κάνει περισσότερες επενδύσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.