![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/30/photon25407f66686.jpg?itok=EEbZaQ31)
Συνολικά στο φετινό Ράλι Ακρόπολις συγκεντρώθηκαν 19 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.
Πολύ καλός αριθμός αν υπολογίσουμε ότι οι συμμετοχές είναι μόνο 34.
Περισσότερα δηλαδή από τα μισά πληρώματα θα οδηγήσουν αυτοκίνητα της κατηγορίας R5, η οποία είναι η κορυφαία μετά από τα αυτοκίνητα των προδιαγραφών WRC, που όμως απαγορεύεται η συμμετοχή τους στο ERC και γενικά σε αγώνες εκτός του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι .
Τη μερίδα του λέοντος στις συμμετοχές στο ράλι Ακρόπολις την έχει η Skoda με τo Fabia R5.
14 είναι τα πληρώματα που συμμετέχουν με Fabia R5.
4 με Ford Fiesta R5 και 1 με Citroen DS3 R5.
Ανάμεσα στις συμμετοχές υπάρχουν και τρία Ελληνικά πληρώματα που θα οδηγήσουν R5 αυτοκίνητα.
Με το Νο 10 οι Φιλιππίδης-Χάριμαν (Skoda Fabia R5), με το Νο 30 οι Χαλκιάς-Μαχαίρας(Skoda Fabia R5) και με το Νο 34 οι Βασιλάκης-Καρανικόλας με το πρωτοεμφανιζόμενο Ford Fiesta R5, ένα από αυτά που οδηγούσε ο δύο φορές πρωταθλητές Ευρώπης Καγιετάνοβιτς.
Να προσθέσουμε και αυτό. Με το Νο 15 o Ελληνικής καταγωγής Σερδερίδης (αλλά με αγωνιστική άδεια Βελγίου, καθώς ζει και δραστηριοποιείται σε αυτή τη χώρα) με συνοδηγό τον Μικλό (Skoda Fabia R5).