Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις : Χαλκιάς racing team

Λόγω του αποκλεισμού των Χαλκιά-Μαχαίρα από το ράλι Ακρόπολις, ο Θέμης Χαλκιάς έστειλε την εξής ανακοίνωση που την αναρτάμε όπως ακριβώς έχει:

Φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις ζήσαμε ένα όνειρο. Με τον Λεωνίδα Μαχαίρα συμμετείχαμε στον εθνικό μας αγώνα με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Παρά τη μικρή διάρκεια προσαρμογής, καταφέραμε να κινηθούμε σε ένα γρήγορο ρυθμό, να προσφέρουμε θέαμα και να πετύχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Κατακτήσαμε την 11η θέση της Γενικής, αλλά κυρίως την 1η θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν για το ERC, αλλά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

 

Η δυσάρεστη εξέλιξη...

Κατά τη διάρκεια του τελικού τεχνικού ελέγχου, διαπιστώθηκε τεχνική παρατυπία στο ρεζερβουάρ του Skoda Fabia R5. Παρατυπία συνδεδεμένη με την ασφάλεια του αυτοκινήτου και, δυστυχώς για όλους, δεν εντοπίστηκε ούτε στη διαδικασία έκδοσης της τεχνικής ταυτότητας, ούτε στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου πριν από την αφετηρία. Πρόκειται για αμέλεια των τεχνικών μας, που όμως δεν επηρεάζει στο παραμικρό την απόδοση του αυτοκινήτου και η οποία δε μας έδωσε κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους συναθλητές μας. Ως αποτέλεσμα, όμως, η συμμετοχή μας αποκλείστηκε από την τελική κατάταξη, και τα χαμόγελα και οι πανηγυρισμοί στη ράμπα μετατράπηκαν σε μια τεράστια απογοήτευση.

Είναι υπερβολή, αλλά πρέπει να τονιστεί ότι δε γνωρίζαμε για τη συγκεκριμένη παρατυπία στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο και είχαμε νοικιάσει από τη Motorsport Italia. Εταιρεία με τεράστια εμπειρία στα ράλλυ σε παγκόσμιο επίπεδο. Άλλωστε, στα 35 χρόνια που η οικογένεια Χαλκιά συμμετέχει σε αγώνες, ουδέποτε έχει συμβεί ή υπονοηθεί η οποιαδήποτε τεχνική παρατυπία. Πάντα όλα μας τα αυτοκίνητα ήταν, είναι και θα είναι σύννομα με τους κανονισμούς.

Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, θεωρήσαμε δίκαιο και ζητήσαμε από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα να τιμωρηθεί η ομάδα που μας παρείχε το αυτοκίνητο, και όχι η συμμετοχή, και ειδικά το πλήρωμα, αφού ως επιβαίνοντες είναι αδύνατο να γνωρίζουμε τέτοιες τεχνικές λεπτομέρειες. Το αίτημά μας δεν έγινε δεκτό, ενώ πρέπει να αναφέρουμε με λύπη ότι κανείς από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) και τους

Έλληνες τεχνικούς εφόρους δεν έδειξε ενδιαφέρον, ώστε να υποστηρίξουν τις θέσεις των αθλητών τους.

 

Σκέψεις, αντί επιλόγου...

Τα ερωτηματικά που μας βασανίζουν είναι πολλά. Άλλα συνδεδεμένα με υποθέσεις και άλλα με γεγονότα, που σχετίζονται και με ανθρώπινες συμπεριφορές, ακόμα και στη διαδικασία της τελετής τερματισμού.

Πανηγυρίσαμε πάντως δεόντως, έχοντας δίπλα μας τις οικογένειές μας και τους φίλους μας, και είναι ό,τι κρατάμε από το φετινό αγώνα, όπως εξελίχθηκε για τη συμμετοχή μας.

Σημαντικό ότι, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις μας, ο αποκλεισμός μας αντιμετωπίστηκε με ευγένεια, συμπάθεια και στήριξη από τους συναθλητές μας, ακόμα και από όσους βαθμολογικά ευνοούνται. Είναι σαφές πως τα αρνητικά επακόλουθα αφορούν βεβαίως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος 2018, όπου η συγκεκριμένη απόφαση αφήνει την ομάδα εκτός της διεκδίκησής του, καθώς και το οικονομικό κομμάτι της προσπάθειας, με όλα τα έξοδα τα οποία έγιναν για τον αγώνα δίχως αντίκρισμα.

Είμαστε σίγουροι ότι οι φίλοι των αγώνων ράλλυ καταλαβαίνουν ποιος έχει την ευθύνη για ό,τι συνέβη, κάτι που ήδη έχουν αποδείξει με την τεράστια υποστήριξη που μας προσφέρουν και μετά τον αποκλεισμό μας. Ευχαριστούμε, με την υπόσχεση ότι θα επιστρέψουμε στις ειδικές διαδρομές, αφότου όμως λύσουμε το σημαντικό θέμα που προέκυψε, και αποζημιωθούμε για αυτό υλικά και ηθικά, το οποίο για εμάς είναι το πλέον σημαντικό.

 

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Θέμης Χαλκιάς

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.