Είστε εδώ

Αγώνες

Formula E: Κέρδισε και τον Καμούι Κομπαγιάσι

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula E έχει αποδειχτεί ότι αποτελεί έναν ελκυστικό προορισμό για τους πρώην οδηγούς της F1, και τώρα ένας ακόμη έχει ενταχθεί στις τάξεις της. Ο λόγος για τον  Καμούι Κομπαγιάσι - πρώην πρωταθλητής GP2, νικητής στις 6 ώρες του Φούτζι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA το 2016, και ο τελευταίος Ιάπωνας μέχρι σήμερα που έχει αγωνιστεί στη Formula 1.

Παρά τα επιτεύγματά του σε άλλα πρωταθλήματα (συμπεριλαμβανομένης μιας δεύτερης θέσης στο Le Mans με την Toyota το 2016), ο Κομπαγιάσι δεν τα πήγε καλά στην τετραετή του θητεία στην F1 καθώς το καλύτερό του αποτέλεσμα ήταν ένα βάθρο για την Sauber το 2012.

Η επόμενή του πρόκληση θα είναι να οδηγήσει το ηλεκτρικό μονοθέσιο της MS & AD Andretti στο επικείμενο ePrix του Χονγκ Κονγκ στις αρχές του επόμενου μήνα - αλλά θα πρέπει να το κάνει χωρίς να έχουν προηγηθεί κάποιες δοκιμές. "Δεν θα είναι εύκολο να είμαι ειλικρινής, αλλά η ομάδα μου με στηρίζει όσο γίνεται περισσότερο", δήλωσε ο Κομπαγιάσι .

Ο Κομπαγιάσι έτσι γίνεται ο τρίτος ιάπωνας οδηγός που θα αγωνιστεί στη Formula E, μετά τους Τακούμα Σάτο και Σακόν Γιαμαμότο και θα προστεθεί σε μια μακρά λίστα με πρώην οδηγούς της F1 που συνέχισαν την καριέρα τους στο άθλημα.

Μέχρι στιγμής το πρωτάθλημα Formula Ε έχει κερδηθεί μόνο από πρώην οδηγούς της F1. Την πρώτη χρονιά πρωταθλητής ήταν ο Νέλσον Πικέ, τη δεύτερη ο Σεμπαστιάν Μπουεμί και την τρίτη ο Λούκας ντι Γκράσι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.