![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/5/photon24427f63610.jpg?itok=_eDEtcdX)
Από το 2014 που ξεκίνησε, το πρωτάθλημα της Formula E έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη με ολοένα περισσότερα εργοστάσια να θέλουν να εμπλακούν στο σπορ.
Αρχικά, συμμετείχαν μόνο τρεις εταιρείες, η Renault, η Audi και η ινδική Mahindra. Στην πορεία έχει προστεθεί η Citroen, η Jaguar, η Venturi και η NIO ενώ από τη σεζόν 2018-19 που αυξάνεται ο αριθμός των ομάδων από 10 σε 12 θα προστεθούν και οι Mercedes-Benz και Porsche.
Κοιτάζοντας τις παραπάνω εταιρείες βλέπουμε ότι ανάμεσά τους δεν υπάρχει καμία που να προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μάλλον, όμως, αυτό θα αλλάξει καθώς η Ford είναι αυτή που θα “σπάσει το ρόδι” για τις εταιρείες από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό.
Για μια εταιρεία τόσο μεγάλη όσο η Ford είναι απόλυτα λογικό να θέλει να συμμετάσχει στην ηλεκτρική Formula και μάλιστα όσο το δυνατόν πιο νωρίς αφού οι ομάδες που δε συνδέονται (άμεσα ή έμμεσα) με κάποια αυτοκινητοβιομηχανία είναι ολοένα και λιγότερες.
Αν και δεν υπάρχει κάτι επίσημο προς το παρόν, το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι η Ford θα συνεργαστεί με την ομάδα Dragon Racing καθώς η έδρα της είναι στις Η.Π.Α., δεν έχι καμία συνεργασία αφού πρόσφατα χωρίστηκε από την Faraday Future και ο ιδιοκτήτης της ομάδας είναι ο Τζέι Πένσκε ο οποίος είναι γιος του Ρότζερ Πένσκε που του ανήκει η εταιρεία αυτοκινήτων που φέρει το επίθετό του. Βέβαια, οι δύο Πένσκε δε συνδέονται ωστόσο το όνομα και μόνο θα είναι ισχυρό στοιχείο για τη Ford.