Είστε εδώ

Αγώνες

Ford: Θα μπει στη Formula E;

του Σωτήριου Χάλλα

Από το 2014 που ξεκίνησε, το πρωτάθλημα της Formula E έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη με ολοένα περισσότερα εργοστάσια να θέλουν να εμπλακούν στο σπορ.

 Αρχικά, συμμετείχαν μόνο τρεις εταιρείες, η Renault, η Audi και η ινδική Mahindra. Στην πορεία έχει προστεθεί η Citroen, η Jaguar, η Venturi και η NIO ενώ από τη σεζόν 2018-19 που αυξάνεται ο αριθμός των ομάδων από 10 σε 12 θα προστεθούν και οι Mercedes-Benz και Porsche.

Κοιτάζοντας τις παραπάνω εταιρείες βλέπουμε ότι ανάμεσά τους δεν υπάρχει καμία που να προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μάλλον, όμως, αυτό θα αλλάξει καθώς η Ford είναι αυτή που θα “σπάσει το ρόδι” για τις εταιρείες από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό.

Για μια εταιρεία τόσο μεγάλη όσο η Ford είναι απόλυτα λογικό να θέλει να συμμετάσχει στην ηλεκτρική Formula και μάλιστα όσο το δυνατόν πιο νωρίς αφού οι ομάδες που δε συνδέονται (άμεσα ή έμμεσα) με κάποια αυτοκινητοβιομηχανία είναι ολοένα και λιγότερες.

Αν και δεν υπάρχει κάτι επίσημο προς το παρόν, το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι η Ford θα συνεργαστεί με την ομάδα Dragon Racing καθώς η έδρα της είναι στις Η.Π.Α., δεν έχι καμία συνεργασία αφού πρόσφατα χωρίστηκε από την Faraday Future και ο ιδιοκτήτης της ομάδας είναι ο Τζέι Πένσκε ο οποίος είναι γιος του Ρότζερ Πένσκε που του ανήκει η εταιρεία αυτοκινήτων που φέρει το επίθετό του. Βέβαια, οι δύο Πένσκε δε συνδέονται ωστόσο το όνομα και μόνο θα είναι ισχυρό στοιχείο για τη Ford.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.