Είστε εδώ
ΑΦΡΙΚΗ
Από το 1951 που τέθηκε σε λειτουργία το εργοστάσιο της Volkswagen Νότιας Αφρικής, το 2019 ήταν χρονιά ρεκόρ.
Συγκεκριμένα εξήλθαν 161.954 οχήματα, περισσότερα κατά 24.196 από την παραγωγή του 2011 που ήταν η προηγούμενη χρονιά ρεκόρ με 137.758 αυτοκίνητα.
Μετά από 18 χρόνια, η Ethiopian Airlines, ο μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος στην Αφρική με ιστορία 70 χρόνων, επιστρέφει για τις απευθείας πτήσεις από και προς την Αντίς Αμπέμπα.
Η Land Rover θέλησε να συνδράμει το έργο των γιατρών που ασχολούνται με την πρόληψη και θεραπεία της μαλάριας, μίας ασθένειας η οποία μπορεί στο δυτικό πολιτισμό να έχει πρακτικά εξαλειφτεί, όμως μαστίζει πολλές χώρες της υποσαχάριας Αφρικής.
Πολλά ακούγονται για την επιστροφή της πίστας της Νοτίου Αφρικής -Κυαλάμι- που βρίσκεται στο Γιοχάνεσμπουργκ στο καλεντάρι της Formula 1.
Το πότε θα γίνει αυτό δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο από τη Liberty Media που διαχειρίζεται τη Formula 1.
Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνηθίζουμε να λέμε ότι είναι παγκόσμιο όμως αυτό δεν είναι εντελώς αλήθεια αφού δεν πραγματοποιείται ούτε ένας αγώνας σε μία από τις μεγαλύτερες ηπείρους του πλανήτη, την Αφρική.
Στη Νότια Αφρική είναι συνηθισμένο αρκετός κόσμος να μετακινείται σε καρότσες pick-up μοντέλων αφού μεγάλη μερίδα των πολιτών δεν έχει επαρκές εισόδημα ώστε να αποκτήσει το δικό του αυτοκίνητο.
Το να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός supercar όπως το BMW i8 σίγουρα σε γεμίζει με χαρά όμως η οδήγηση αυτοκινήτων με τέτοια ισχύ σημαίνει ότι πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός με το πόσο πατάς το γκάζι.
Στη Νότια Αφρική εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών το ID Hatchback, το πρώτο μοντέλο της νέας υπο-μάρκας που δημιούργησε η Volkswagen για να “στεγάσει” όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Πριν από δυο περίπου μήνες ανακοινώθηκε η συνεργασία της Toyota με τη Suzuki για κοινή τους πορεία στην αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας.