Είστε εδώ

F1

Liberty Media: Η Formula 1 (ξανα)πάει Αφρική;

του Σωτήριου Χάλλα

Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνηθίζουμε να λέμε ότι είναι παγκόσμιο όμως αυτό δεν είναι εντελώς αλήθεια αφού δεν πραγματοποιείται ούτε ένας αγώνας σε μία από τις μεγαλύτερες ηπείρους του πλανήτη, την Αφρική.

Τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι αφού κατά το παρελθόν η Αφρική αποτελούσε κομμάτι του πρωταθλήματος. Συγκεκριμένα, έχει διεξαχθεί ένας αγώνας στο Μαρόκο το 1958 και 28 φορές στο κράτος της Νότιας Αφρικής. Ο πρώτος αγώνας ήταν το 1960 (όπως και ο δεύτερος αφού εκείνη τη χρονιά φιλοξένησε δύο Γκραν Πρι) στην πίστα Prince George στην περιοχή East London. Στην ίδια πίστα έγιναν και οι αγώνες για τις χρονιές 1961, 1962, 1963, 1964 και 1965. Από το 1964 μέχρι και το 1985 και για τις χρονιές 1992 και 1993 ο αγώνας μετακομίζει στην πίστα Kyalami, στο Γιοχάνεσμπουργκ.

Τώρα, η Liberty Media φαίνεται ότι θέλει να βάλει ξανά την Αφρική στους προορισμούς του πρωταθλήματος και έχει αρχίσει τις επαφές για να δει σε ποια χώρα θα μπορούσε να γίνει ο αγώνας.

Σύμφωνα με τον Σον Μπράτσες, διευθύνοντα σύμβουλο της Liberty Media, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τη διοργάνωση Γκραν Πρι από το Μαρόκο και συγκεκριμένα για μία πίστα κοντά στο Μαρακές. Προς το παρόν δεν έχει κλειδώσει κάποια συμφωνία οπότε όλα είναι ρευστά.

Στην εικόνα βλέπουμε την πίστα του Kyalami από ψηλά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.