Στην τελική ευθεία βρίσκεται το σχετικό νομοσχέδιο που μελετά η κυβέρνηση το οποίο έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση.
Όμως το πιο σημαντικό για την αύξηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, μετά από τα κίνητρα, είναι οι υποδομές φόρτισης που ακόμα βρίσκονται σε νηπιακό στάδιο, καθώς σύμφωνα με τις εξαγγελίες υπάρχει πλάνο ώστε να ενταχθούν στο πλαίσιο των κινήτρων ηλεκτρικά σκούτερ και ποδήλατα.
Το δίκτυο φόρτισης λοιπόν είναι ο σημαντικότερος παράγοντας στην αγορά ηλεκτροκίνητου οχήματος, καθώς εάν μείνει από ρεύμα και μιλάμε για αυτοκίνητα, αυτά, ακινητοποιούνται, δεν σπρώχνονται, ούτε ο φίλος μπορεί να φέρει ένα δοχείο με καύσιμα, ώστε με λίγα λίτρα να φτάσετε στο επόμενο πρατήριο.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ή να πληροφορείσαι για το πού υπάρχει σταθμός φόρτισης, καθώς σε βγάζει από οποιαδήποτε σκέψη καθώς 30 λεπτά της ώρας αρκούν για να καλύψεις μια απόσταση που θα σε φέρει στην οικία, ή στο γραφείο.
Μάλιστα ο υπουργός περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης τόνισε ότι τα κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών σκούτερ και ποδηλάτων θα είναι μεγαλύτερα σε ποσοστά από τα αντίστοιχα των αυτοκινήτων, καθώς απευθύνονται σε πολύ μεγαλύτερο εύρος αγοραστών και πιο αδυνάτων οικονομικά, από τους αγοραστές αυτοκινήτων.
Φυσικά ρόλο στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης παίζει η τιμή, καθώς όλα συγκεντρώνονται εκεί, στην τιμή. Στο κόστος αγοράς. Καθώς όπως και να το κάνουμε η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα διατηρεί ακόμα υψηλές τις τιμές.