Είστε εδώ

Ηλεκτροκίνηση;

Σταύρος Χαρίτος
του Σταύρου Χαρίτου

Διαβάζω στον Τύπο ότι στην Ελλάδα το 2018 πουλήθηκαν περισσότερα από 100 χιλιάδες αυτοκίνητα. Στη Φινλανδία, λέει, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων εμφάνισαν αύξηση μεγαλύτερη του 32%. Το Εθνικό Σχέδιο για την ενέργεια δίνει κίνητρα για αγορές ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. 

Αν κάνετε μία βόλτα στο κέντρο της Αθήνας θα δείτε ότι ο μοναδικός φορτιστής που υπάρχει για να φορτίζει κανείς το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητό του είναι αυτός που βρίσκεται εγκατεστημένος έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Χαλκονδύλη!

Λοιπόν, δεν είναι ντροπή να παραδεχθούμε ότι βρισκόμαστε πολύ πίσω σε όλα και πως δεν χρειάζεται η κρίση και τα μνημόνια να αποτελούν την μόνιμη δικαιολογία για τον κακό μας τον καιρό. Ναι, ξέρω, κάποιοι θα πουν και για τα χούγια μας ότι είναι κατάλοιπο της Τουρκοκρατίας… 

Από καθαρή οικονομική σκοπιά και χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις γύρω από το αυτοκίνητο, παρά την τιμή που μου κάνει κάθε μήνα ο Γιάννης Σταυρόπουλος να φιλοξενεί την αφεντομουτσουνάρα μου, η ενασχόληση του Έλληνα με την αυτοκίνηση μόνο και μόνο γιατί αυτή μπορεί να είναι φιλική προς το περιβάλλον, νομίζω ότι σαν σκέψη είναι στα παλαιότερα των υποδημάτων του. Διότι ο Έλληνας θέλει το αυτοκίνητο α) για να μεταφέρει φθηνά και οικονομικά την «οικογένεια», β) να μην πληρώνει πολλά τέλη κυκλοφορίας, γ) να είναι «μπάνικο» και να αρέσει στις κυρίες, δ) να έχει γκάζι να το ευχαριστιέται και γ0 να κάνει service όποτε το θυμάται. Δε νομίζω ότι κυρίαρχη προτεραιότητά του είναι το περιβάλλον, αλλά η απόδοση στο κοντέρ.

Οπότε εμείς θα συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε στους αναγνώστες μας ότι καλύτερο και πλέον καινούργιο μοντέλο κυκλοφορεί στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου κι εσείς θα πράττετε αναλόγως, ανάλογα με την τσέπη σας, το πόδι σας (στο γκάζι) και βεβαίως την περιβαλλοντική σας συνείδηση…