Λίγες μέρες πριν το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης η Mercedes παρουσίασε την GLA 45, την ισχυρότερη έκδοση της νέας γενιάς του γερμανικού SUV, με τις επεμβάσεις να προέρχονται από την AMG.
Ο κινητήρας που έχει χρησιμοποιηθεί είναι ακριβώς ο ίδιος με εκείνον που συναντάμε στην A45 AMG και στη CLA 45 AMG. Πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 2.0 λίτρων το οποίο αποδίδει 387 ίππους και 480 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης 4Matic+, το οποίο διαθέτει AMG Torque Control ώστε να μοιράζει τη διαθέσιμη ισχύ μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, αλλά και μεταξύ του πίσω δεξιά και πίσω αριστερά τροχού. Το αποτέλεσμα είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 4.4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Για όσους οι 387 ίπποι δεν είναι αρκετοί, υπάρχει και η απολύτως κορυφαία έκδοση με την ονομασία GLA 45 S. Σε αυτή χρησιμοποιείται το ίδιο κινητήριο σύνολο, όμως η απόδοση είναι αυξημένη φτάνοντας τους 421 ίππους και τα 500 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα τετρακίνησης παραμένουν ίδια. Πλέον το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 270 χλμ./ώρα.
Η AMG έχει “προικίσει” το τελευταίο τέκνο της με νέες αναρτήσεις οι οποίες υπόσχονται καλύτερο έλεγχο του οχήματος. Στο εμπρός τμήμα έχουν τοποθετηθεί γόνατα McPherson και αλουμινένια ψαλίδια, ενώ πίσω συναντάμε λύση τεσσάρων συνδέσμων. Επιπλέον, τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα και έχουν τρία επίπεδα.
Τα φρένα εξοπλίζονται με αεριζόμενους δίσκους και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες πίσω. Ωστόσο, υπάρχει το πακέτο AMG Dynamic Plus το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερους δίσκους, και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των οδηγικών προφίλ Slippery (γλιστερό), Comfort (άνεση), Sport και Sport+, όμως αν έχει επιλέξει το προαναφερθέν πακέτο εξοπλισμού του προσφέρεται ακόμα μία επιλογή, η Race (αγώνας). Εκτός από το προφίλ ο οδηγός μπορεί να επέμβει και στο ESP, το οποίο διαθέτει τρία επίπεδα.
Σχεδιαστικά, η GLA 45 μοιάζει με την A45 από την οποία, άλλωστε, προέρχεται με παρόμοιας σχεδίασης προφυλακτήρες, αεροτομή στο τέλος της οροφής, τέσσερις εξατμίσεις και μεγάλη “Panamericana” γρίλια.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το σύστημα MBUX το οποίο ενσωματώνει τις δύο οθόνες που είναι τοποθετημένες στο ταμπλό, μία που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment.