Είστε εδώ

Τεχνολογία

Αλέινα Γκάσλερ: Κάνει τις κολώνες, αόρατες (video)

του Σωτήριου Χάλλα

Όσο βελτιώνεται η ασφάλεια των αυτοκινήτων, οι κατασκευαστές καλούνται να κάνουν τις κολώνες των αυτοκινήτων ολοένα και πιο παχιές, προκειμένου να συμβάλλουν στην ακαμψία των οχημάτων σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ μερικές φορές ενσωματώνονται στο εσωτερικό τους και αερόσακοι.

Αυτό, όμως δημιουργεί ένα άλλο πρόβλημα, ότι μειώνεται η περιφερειακή ορατότητα των οδηγών, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δαπανούν εκατομμύρια ώστε να περιορίσουν το μέγεθός τους. Προκειμένου να βρουν κάποια λύση, συνήθως ενσωματώνουν συστήματα τα οποία ενημερώνουν με ηχητικές ή/και οπτικές ειδοποιήσεις τον οδηγό σχετικά με την ύπαρξη αυτοκινήτου, πεζού, ποδηλάτη ή άλλου χρήστη του δρόμου στις τυφλές γωνίες που δημιουργούνται.

Σε αυτό το πρόβλημα θέλησε να δώσει λύση με έναν ευφάνταστο τρόπο η 14χρονη Αλέινα Γκάσλερ από την Πενσυλβανία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού καινοτομίας MASTERS κατέθεσε την ιδέα της που ονομάζει “Improving Automobile Safety by Removing Blind Spots (βελτίωση της ασφάλειας στην αυτοκίνηση μέσω της κατάργησης των τυφλών σημείων)”.

Για να τα καταφέρει έχει τοποθετήσει μία κάμερα στο εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου, η οποία στέλνει εικόνα σε ένα προτζέκτορα τοποθετημένο στο εσωτερικό, πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Εκείνος προβάλει το υλικό πάνω στην κολώνα του συνοδηγού, κάνοντάς της κατά κάποιον τρόπο, αόρατη. Μάλιστα, η κολώνα είναι “ντυμένη” με ειδικό μαύρο υλικό το οποίο αντανακλά την προβολή προς την πηγή. Με τα μάτια του οδηγού να βρίσκονται πολύ κοντά στον προτζέκτορα, είναι ο μόνος από όσους βρίσκονται στο εσωτερικό, που βλέπει την προβαλόμενη εικόνα. Οι υπόλοιποι, βλέπουν απλά μία μαύρη επιφάνεια.

Δεν ξέρουμε αν οι κατασκευαστές θα υιοθετήσουν την ιδέα της 14χρονης, όμως σίγουρα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και δίνει λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα, με σχετικά απλό τρόπο.

Δείτε στο βίντεο το αποτέλεσμα που προκύπτει από την εφαρμογή της ιδέας της 14χρονης Αλέινα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.