![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/28/photon30079f80717.jpg?itok=OXTWBoS6)
Οι McLaren και Mercedes ανακοίνωσαν επίσημα ότι από το 2021 θα δούμε ξανά στις πίστες τις ονομασίες των δύο εταιρειών δίπλα – δίπλα, αφού οι Βρετανοί θα προμηθεύονται ξανά κινητήρες από τους Γερμανούς.
Η συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο ομάδες έχει τετραετή διάρκεια, δηλαδή τα σύνολα της Mercedes θα κινούν τα μονοθέσια της McLaren τουλάχιστον μέχρι το 2024. Η τελευταία φορά που τα βρετανικά μονοθέσια είχαν κινητήρες από την εταιρεία με το αστέρι, ήταν το 2014, αφού το 2015 είχαμε την είσοδο της Honda ως προμηθευτή κινητήρων.
Αυτή η απόφαση της McLaren σημαίνει ότι, αν δεν αλλάξει κάτι μέσα στο 2020, από το 2021 η Renault δε θα έχει καμία πελατειακή ομάδα και θα κατασκευάζει κινητήρες μόνο για την εργοστασιακή της ομάδα.
Η περίοδος 1995 – 2014 κατά την οποία η Mercedes προμήθευε με κινητήρες τη McLaren κρίνεται ως αρκετά επιτυχημένη, αφού οδήγησε σε τρεις τίτλους οδηγών, δύο για τον Μίκα Χάκινεν και έναν για τον Λιούις Χάμιλτον και έναν κατασκευαστών το 1998. Μπορεί τα παραπάνω πρωταθλήματα σε 20 χρόνια συνεργασίας να μη φαντάζουν ως πολύ μεγάλη συγκομιδή, όμως σχεδόν όλες τις χρονιές η McLaren πρωταγωνιστούσε και έπαιρνε νίκες, απλά ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μέσα σε αυτά τα χρόνια είναι ένα πρωτάθλημα της Benetton, κάποιες δυνατές χρονιές της Williams, η “δυναστεία” της Ferrari, η ακμή της Renault, η επιστροφή της Ferrari το 2007 και το 2008, το θαύμα της Brawn GP, η τετραετία της Red Bull και η αρχή της “παντοκρατορίας” της Mercedes.
Οι Βρετανοί ευελπιστούν ότι η συνεργασία με τη Mercedes θα τους βοηθήσει να συνεχίσουν την ανοδική πορεία που έχουν φέτος. Για να δούμε, θα επανέλθουν στις δόξες του παρελθόντος ή θα αποτύχει και αυτή η αναβίωση, όπως εκείνη με τη Honda;