![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/2/photon29575f79242.jpg?itok=SeMWRP7o)
Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας είχε αποτέλεσμα έκπληξη, αφού ο Γκασλί εκμεταλλεύτηκε τις μεταβολές του καιρού και κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση του πίνακα με τους χρόνους.
Ο Γάλλος βγήκε πολύ νωρίς για να κάνει τους πρώτους του γύρους έτσι πρόλαβε να "γράψει" χρόνο με τα μαλακά ελαστικά, κάτι που δεν έκαναν οι υπόλοιποι οδηγοί καθώς λίγη ώρα μετά άρχισε να βρέχει. Ο μόνος που βρέθηκε κοντά του ήταν ο team mate του, Φερστάπεν, ο οποίος έκανε χρόνο με τα μεσαία ελαστικά.
Όταν άρχισε να βρέχει σχεδόν όλοι οι οδηγοί έμειναν στα pits, μέχρι η πίστα να βραχεί αρκετά ώστε να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Φυσικά με τα ενδιάμεσα δεν μπορούσαν να πέσουν οι χρόνοι οπότε η δυάδα Γκασλί - Φεεστάπεν έμεινε στην κορυφή με τους Χάμιλτον και Μπότας να ακολουθούν. Ο Ρικάρντο κατάφερε να ανέβει μέχρι την πέμπτη θέση και ο Ραϊκόνεν μέχρι την έκτη με τον Λεκλέρκ να κάνει πάλι χαμηλή πτήση, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση.
Χούλκενμπερκ, Τζιοβινάτσι και Κβίατ έκλεισαν την πρώτη δεκάδα. Πιο πίσω ο Άλμπον είχε έξοδο στο δεύτερο γύρο του και χτύπησε στις μπαριέρες, φέρνοντας ολιγόλεπτη διακοπή στη διαδικασία. Μετά την αλλαγή κινητήρα του Μπότας στο FP1 τώρα ήταν η σειρά του Σάινθ, με τη McLarwn να προχωράει στην ίδια κίνηση λόγω προβλήματος με την πίεση του νερού.