![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/28/photon27269f72063.jpg?itok=Jh0Oqjop)
Η απομάκρυνση του Κάρλος Γκον από την προεδρία της Renault λόγω οικονομικών ατασθαλιών που εντοπίστηκαν από ιαπωνικές αρχές είχαν ως συνέπεια να δημιουργηθούν ερωτήματα και σχετικά με την πορεία της γαλλικής εταιρείας στη Formula 1.
Ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας ήταν από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της εμπλοκής των Γάλλων στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού όμως ο επικεφαλής της ομάδας, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, έσπευσε με δηλώσεις του να ξεκαθαρίσει ότι η απομάκρυνση του Γκον δεν αλλάζει κάτι στην προσέγγιση της εταιρείας απέναντι στο άθλημα.
“Σίγουρα ο ρόλος του Γκον ήταν βασικός ώστε να επιστρέψει η Renault στη Formula 1 με δική της ομάδα το 2015 αλλά δεν επρόκειτο για απόφαση ενός ανθρώπου. Το θέμα είχε συζητηθεί εκτενώς στα διοικητικά όργανα της εταιρείας οπότε η επιλογή αυτή ήταν συλλογική.”
“Δεν βλέπω το λόγο γιατί η ομάδα να επηρεαστεί από την απομάκρυνση του Γκον και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα. Η εμπλοκή μας με τη Formula 1 μετράει πάνω από 40 χρόνια και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε φάση εκτέλεσης ενός μακροπρόθεσμο πλάνου που έχει ορίζοντα εξαετίας.”
“Οι λόγοι που η Renault δημιούργησε και πάλι ομάδα για τη Formula 1 το 2015 ισχύουν και σήμερα και αυτοί είναι η έκθεση προς το κοινό και η τεχνολογική πρόοδος. Δε βλέπω το λόγο γιατί αυτά τα πλεονεκτήματα ξαφνικά θα πάψουν να υφίστανται. Εφ’ όσον η Formula 1 ήταν καλή επένδυση στο παρελθόν δε βλέπω το λόγο ώστε να μην είναι και στο μέλλον.”
Η Renault έχει επενδύσει πολύ μεγάλα ποσά στην ομάδα της Formula 1 με σκοπό σταδιακά να καταφέρει να φτάσει τις Mercedes, Ferrari και Red Bull με την προσπάθειά της να αναγνωρίζεται τρόπον τινά αφού κατάφερε τον Ρικιάρντο να υπογράψει συμβόλαιο δύο ετών.