![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/19/photon27197f71849.jpg?itok=LhBxQ8WQ)
Ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος μετά την ολοκλήρωση του ράλι Αυστραλίας, δεν ήταν ούτε οι Οζιέ-Ινγκρασιά που κατέκτησαν τον 6ο παγκόσμιο τίτλο στην καριέρα τους, ούτε οι νικητές του αγώνα Λάτβαλα-Άντιλα. Ούτε και ο Τόμι Μάκινεν, αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing που με τη νίκη των Φινλανδών η ιαπωνική ομάδα κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές.
Ήταν ο Μάλκολμ Γουϊλσον, ιδιοκτήτης της M-Sport καθώς στις δύο χρονιές συνεργασίες (2017-2018) με τους Οζιέ-Ινγκρασιά, οι Γάλλοι οδηγώντας το Ford Fiesta WRC, από τους τέσσερις «βολές», «βρήκαν» στόχο οι τρείς.
Κατέκτησαν δηλαδή το 2017 τους τίτλους οδηγών /κατασκευαστών και το 2018 των οδηγών.
Πραγματικός άθλος, εάν σκεφτούμε ότι η M-Sport είναι ιδιωτική ομάδα, ασχέτως εάν υποστηρίζεται από τη Ford, με σαφώς πιο περιορισμένο οικονομικό προϋπολογισμό από Citroen Racing , Hyundai Motorsport, ακόμα και από την Toyota Gazoo Racing.
Όμως το ταλέντο του Οζιέ σε συνδυασμό με την εμπειρία, έφερε το αποτέλεσμα.
Μπορεί στις Ειδικές Διαδρομές το πλήρωμα από τη Γαλλία να μην ήταν το πιο γρήγορο (λόγω αυτοκινήτου), σημασία όμως έχει το τι έγραψε η ιστορία.
Και η ιστορία έγραψε δύο παγκόσμιους τίτλους οδηγών και έναν κατασκευαστών με την νοικοκυρεμένη ομάδα του Μάλκολμ Γουϊλσον.
Το 2018 όμως ανήκει στο παρελθόν.
Να δούμε λοιπόν τι σύνθεση θα έχει η M-Sport στις Ειδικές Διαδρομές του κόσμου τη νέα χρονιά.
Φωτογραφία: reporter-images