Το φετινό Γκραν Πρι στο Ώστιν χαρακτηρίστηκε από αρκετούς ως ένας από τους ομορφότερους αγώνες της χρονιάς και αυτό όχι μόνο λόγω του αποτελέσματος αλλά και επειδή είχε έντονο ανταγωνισμό.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι τρεις πρώτοι τερμάτισαν μέσα σε τρία δευτερόλεπτα διαφοράς μεταξύ τους κάτι που συνέβη και πιο πίσω, μεταξύ των θέσεων 8, 9 και 10 με τις διαφορές να είναι ακόμα μικρότερες εκεί.
Ακόμα, βασικό στοιχείο ήταν ότι είδαμε πολύ διαφορετικές στρατηγικές από τις ομάδες με το αποτέλεσμα, όμως, να είναι ότι στο τέλος βρέθηκαν τρεις οδηγοί να μάχονται στο δευτερόλεπτο για αρκετούς γύρους για την κορυφή, κάτι που είχαμε πάρα πολύ καιρό να δούμε.
Αρκετοί είναι εκείνοι που αποδίδουν την ενδιαφέρουσα εξέλιξη του αγώνα στην έλλειψη δεδομένων καθώς την Παρασκευή και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών ο καιρός ήταν βροχερός σε αντίθεση με τις κατατακτήριες του Σαββάτου και τον αγώνα της Κυριακής.
Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες είχαν μόνο μία ώρα διαθέσιμη για να κάνουν δοκιμές με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να κάνουν επαρκείς προσομοιώσεις αγώνα ώστε να ξέρουν με ακρίβεια πόσους γύρους αντέχει η κάθε γόμα από τα ελαστικά και πόσα καύσιμα θα χρειαστούν.
Αυτή την άποψη συμμερίζεται και ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Liberty Media, Ρος Μπρον, ο οποίος είπε ότι ίσως μια μείωση του διαθέσιμου χρόνου για ελεύθερες δοκιμές να αποτελεί κομμάτι της λύσης για αύξηση του θεάματος.
Με τον Ρος Μπρον συμφώνησε και ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, ο οποίος είπε ότι κάτι τέτοιο θα μείωνε την προβλεψιμότητα των αγώνων όμως θα ανάγκαζε τις ομάδες να τρέχουν περισσότερες προσομοιώσεις σε υπολογιστές προκειμένου να αναπληρώσουν μέρος από τις πληροφορίες που θα έχαναν.
Ο Μπρον θεωρεί ότι το ενδεχόμενο μείωσης του χρόνου των ελεύθερων δοκιμών θα πρέπει να συζητηθεί σοβαρά. Εμείς θα πούμε ότι αν είναι αυτή η κίνηση να προσφέρει αγώνες με μάχες για την κορυφή που θα αγωνιούμε για τον νικητή μέχρι και την τελευταία στροφή τότε καλό θα ήτανε να υλοποιηθεί ήδη από το 2019.