![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/2/12/photon24211f63019.jpg?itok=HImWg0Yj)
Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετές κινέζικες εταιρείες να κατασκευάζουν αυτοκίνητα τα οποία μιμούνται κάποιο ευρωπαϊκό (συνήθως) μοντέλο στον τομέα της σχεδίασης τόσο επιτυχημένα ώστε να μπερδεύεται ακόμα και ο πιο παρατηρητικός.
Συνήθως, τα μοντέλα που επιλέγουν αυτές οι εταιρείες είναι είτε κάποιο μοντέλο που αποπνέει κύρος (όπως ένα premium SUV) είτε κάποιο που έχει πολύ καλή εμπορική πορεία. Σε κάθε περίπτωση, θα πρόκειται για μοντέλο “τελευταίας εσοδείας”. Στην περίπτωσή μας, όμως, υπάρχει μια έντονη διαφορά.
Το μοντέλο που επέλεξαν αυτή τη φορά είναι η BMW Isetta, ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο που παράγονταν από το 1955 μέχρι το 1962 και πιο συγκεκριμένα προτίμησαν την τετραθέσια έκδοση η οποία έφερε την ονομασία BMW 600.
Η Isetta ήταν ένα από τα μικρότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ήταν ότι διέθετε μόνο μία πόρτα η οποία ήταν όλο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Στην τετραθέσια διάταξη παρέμεινε ο ιδιαίτερος τρόπος πρόσβασης στις εμπρός θέσεις και για τους πίσω προστέθηκαν δύο πλαϊνές πόρτες.
Τώρα μια κινέζικη εταιρεία, η Eagle, θα “πατήσει” πάνω σε αυτό το σχέδιο για να δημιουργήσει τη σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή της Isetta με την ονομασία Eagle EG6330K. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα έχει κινητήρα απόδοσης 5.3 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 7.2 kWh. Η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 60 χλμ./ώρα και η αυτονομία τα 120 χλμ. ενώ το βάρος θα περιορίζεται στα 750 κιλά.
Πηγές από την Κίνα εκτιμούν ότι η τιμή του στην τοπική αγορά θα ξεκινάει από 3.259 ευρώ.
Στις εικόνες μπορείτε να δείτε και πώς ήταν η αυθεντική Isetta.