![Φοβερή η επίδοση των Λάτβαλα-Άντιλα με το VW Polo WRC μέχρι και το τρίτο σκέλος του αγώνα](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/3/6/photon15631f37716.jpg?itok=NJLznlOC)
Με εντυπωσιακό ρυθμό συνεχίζουν οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Volkswagen Polo WRC στις δύσκολες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μεξικού.
Ο ρυθμός του φινλανδικού πληρώματος είναι καταιγιστικός και στο τέλος του τρίτου και μεγαλύτερου σκέλους του αγώνα, εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 1:35,7 διαφορά από τους Οζιέ-Ινγκρασιά, με το άλλο εργοστασιακό Volkswagen Polo WRC, που απλά παρακολουθούν το ρυθμό ενός «δαιμονισμένου» Λάτβαλα.
Υπο κανονικές συνθήκες και με αυτές τις διαφορές ο αγώνας θα «είχε» τελειώσει», αν και στους αγώνες, τίποτα δεν τελειώνει πριν τα αυτοκίνητα ανέβουν στη ράμπα του τερματισμού.
Στο Μεξικό λοιπόν μπορεί να απομένουν μόνο δύο Ειδικές Διαδρομές, αλλά η πρώτη του τέταρτου και τελευταίου σκέλους είναι 80 χλμ.
Η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος από το 1983.
Μπορεί λοιπόν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές ασφαλείας μεταξύ των πληρωμάτων, οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC που βρίσκονται στην τρίτη θέση έχουν διαφορά +2:40,4 από την κορυφή και οι Όστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC + 4:48,8, αλλά με κουρασμένα αυτοκίνητα, υψηλές θερμοκρασίες εντός και εκτός αυτοκινήτου και υπερθερμασμένα ελαστικά, το χρώμα στην κορυφή εύκολα μπορεί να αλλάξει, αν και θεωρούμε ότι η διαφορά του Λάτβαλα από τον Οζιέ μπορεί να καλυφθεί μόνο με οδηγικό λάθος, ή μηχανικό πρόβλημα.
Πάντως όπως τόνισαν οι οδηγοί, τα τελευταία 10 χλμ. της 80αρας Ειδικής Διαδρομής είναι αυτά που τους προβληματίζουν και αυτά τα παιξουν το ρόλο τους.
Για να δούμε λοιπόν πως θα «κυλήσει» αυτή η Ειδική Διαδρομή που ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στη σχεδίαση αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Μετά την 80αρα υπάρχει μια ακόμα, η power stage 16,47 χλμ., που προσφέρει επιπλέον βαθμούς στους τρεις ταχύτερους.