Είστε εδώ

WRC

WRC - ράλι Σουηδίας: Eν αναμονή της power - stage

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ηρεμία επικρατεί στο service park του ράλι Σουηδίας καθώς όλοι περιμένουν την power stage (ώρα 12:18) που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους. 

Μόνο μια λοιπόν Ειδική Διαδρομή για να ολοκληρωθεί το ράλι Σουηδίας, καθώς η προτελευταία ακυρώθηκε, 2ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος που είχε σαν μεγάλο πρωταγωνιστή τον καιρό. 

Η μη χιονόπτωση δημιούργησε πολλά προβλήματα στους οργανωτές που αναγκάστηκαν να μειώσουν δραστικά τις Ειδικές Διαδρομές καθώς αντί για χιόνι και πάγο τα πληρώματα οδηγούσαν σε χωμάτινη επιφάνεια, παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά ήταν με καρφιά. 

Ετσι λοιπόν το ράλι Σουηδίας του 2020 περνάει στην ιστορία του WRC ως το μικρότερο σε μήκος με 148.55 χλμ. Ειδικών Διαδρομών.  

Πρώτοι στον αγώνα είναι οι Εβανς-Μάρτιν(Toyota Yaris WRC) που στο τέλος του 2ου σκέλους δήλωσαν: «Ήταν μια καλή μέρα και είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. Η Κυριακή είναι μια καινούργια μέρα και ελπίζουν ότι θα βρουν τον ίδιο ρυθμό που είχαν τις  δύο προηγούμενες ημέρες. Θα προσπαθήσουν για το καλύτερο. Η Ειδική Διαδρομή είναι μεγάλη και εύκολα μπορεί να γίνει το λάθος». 

Στη 2η θέση με διαφορά 17.2 δευτ. βρίσκονται οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Hyundai i20 WRC) σχολιάζοντας ότι «ήταν ένα μικρό σκέλος, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο σε σχέση με τη θέση τους, δεν θα ρισκάρουν στην power-stage καθώς ο στόχος τους είναι ο τερματισμός». 

Τρίτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά(Toyota Yaris WRC) στα +28.8 από την κορυφή τονίζοντας ότι: "δεν είναι απογοητευμένοι με την εμφάνισή τους, αισθάνονται πολύ καλά στο αυτοκίνητο, τονίζοντας την επίδοση του Έβανς. Για τους βαθμούς του πρωταθλήματος είναι πολύ καλό το πλασάρισμα στην 3η θέση, και ότι οι συνθήκες στην power-stage θα είναι πολύ δύσκολες".  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.