Είστε εδώ

WRC

WRC –Ράλι Μόντε Κάρλο : Οζιέ-Ινγκρασιά–Volkswagen Polo WRC οι νικητές

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για τρίτη συνεχή χρονιά στην καριέρα τους, οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Volkswagen Polo WRC, κατακτούν τη νίκη στο Πριγκιπάτο του Μονακό. 

Και δεν είναι απλά ότι κέρδισε, αλλά «μάζεψε» τους περισσότερους βαθμούς, κερδίζοντας και την power stage (δεύτερος ταχύτερος ο Σόρδο και τρίτος ο Μίκελσεν), παρά τις δηλώσεις του περί φθαρμένων ελαστικών. 

Η ιστορία όμως είναι αυτή που μένει και η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος έδειξε ότι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές του 2015 θα έχουν και πάλι τον πρώτο λόγο στην εξέλιξη του πρωταθλήματος, αν και η αυλαία έδειξε ότι δεν θα είναι εντελώς μόνοι. 

Οι Μικ-Ναγκλ πριν εγκαταλείψουν από κιβώτιο στο DS3 WRC, στο δρόμο για την τελευταία Ε.Δ. του τρίτου από τα τέσσερα σκέλη, έπαιζαν στα ίσια με τους Γάλλους πρωταθλητές σε ένα αγώνα που θέλει τόλμη αμέ τι άλλο για να κινηθείς γρήγορα κερδίζοντας Ε.Δ. 

Και ο Ιρλανδός της PHSport (με άμεση υποστήριξη από τη Citroen Racing) κινήθηκε πολύ γρήγορα, με αυτοπεποίθηση για να προδοθεί από το κιβώτιο. Μια σπάνια «αρρώστια» στο DS3 WRC που «χτύπησε» τη στιγμή που η μάχη είχε ανάψει για τα καλά. 

Από κει και κάτω, είναι πάρα πολύ νωρίς να σχολιάσουμε. Σίγουρα η Hyundai με τα καινούργια i20 WRC έχει πολλά να μας πει όπως και ο Όστμπεργκ με το Ford Fiesta WRC. 

O Καμιλί με το άλλο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC έδειξε καλά στοιχεία, πριν από την άτυχη έξοδο, στο ίδιο σημείο που βγήκε ο Κούμπιτσα και ο Πάντον ο οποίος τη γλύτωσε με ένα χτύπημα του πίσω αριστερού τροχού. 

Για τον Κούμπιτσα με το ιταλικό Ford Fiesta WRC της BRC που εγκατέλειψε από έξοδο στην τρίτη Ε.Δ. (γλίστρησε στον πάγο με πολύ μικρή ταχύτητα)  δεν έχει ακόμα διευκρινισθεί εάν θα συνεχίσει η όχι το πρωτάθλημα, είναι δηλωμένος όμως στο ράλι Σουηδίας.  

Μεγάλο ερωτηματικό ο Λάτβαλα με το δεύτερο εργοστασιακό Volkswagen Polo WRC. Δεν ήταν στη μέρα του, οι δηλώσεις ότι στόχος του είναι η 5άδα, δεν δείχνει στόφα πρωταθλητή, ενώ η εγκατάλειψη είναι καθαρά θέμα τύχης, με την πέτρα που βρέθηκε στη λίμνη με το νερό καταστρέφοντας την ανάρτηση. 

Ο Μίκελσεν με το τρίτο εργοστασιακό Volkswagen Polo WRC, αποκτά όλο και περισσότερες εμπειρίες,καθώς η στιγμή που θα σηκώσει τον παγκόσμιο τίτλο δεν είναι και πολύ μακριά.  

Στο WRC2 μπορεί ο Έβανς με το νέο Ford Fiesta R5 να πήρε τη νίκη, αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί η μονομαχία με τα R5 στη Σουηδία καθώς επιστρέφει η Skoda Motorsport με Λάπι και Τιντεμαντ.

Ραντεβού λοιπόν στις 11 Φεβρουαρίου για τον 2ο αγώνα της χρονιάς στο WRC. 

Η βαθμολογία

Οζιέ 28 βαθμούς, Μίκελσεν 19, Νεβίλ 15, Όστμπεργκ 12. Λεφέβρ 10, Σόρδο 10, Τάνακ 6, Εβανς 4, Λάπι 2,Κρέμερ 1.   

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.