Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Μεξικού, 1o σκέλος: Ο Οζιέ δείχνει τον δρόμο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για πρώτη φορά με το Toyota Yaris WRC, οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές ράλι Οζιέ-Ινγκρασιά προηγούνται στη γενική κατάταξη. Το Γαλλικό πλήρωμα με το ιαπωνικό αυτοκίνητο, θυμίζοντας κάτι από το παρελθόν, οδηγούν τον αγώνα στο Μεξικό στο τέλος του πρώτου σκέλους κατά 13.2 δευτ. των εκπληκτικών Σουνίνεν-Λέχτινεν με το Ford Fiesta WRC. 

Στα 33.2 δευτ. στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Toyota Yaris WRC, 2/10 μόλις διαφορά από τους παγκόσμιους πρωταθλητές του 2019 Τάνακ-Γιερβόεγια(Hyundai i20 WRC) οι οποίοι στη 4η Ειδική Διαδρομή από έξοδο χτύπησαν σε ένα μεγάλο βράχο με αποτέλεσμα να σπάσει μέρος της πίσω ανάρτησης. Το πλήρωμα επισκεύασε τη ζημιά με όσα ανταλλακτικά είχε μαζί του, αλλά ο χρόνος που χάθηκε ήταν σημαντικός. 

Για τη Hyundai o αγώνας δεν έχει κυλήσει καλά. Οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο στην αρχή του αγώνα έχασαν περί τα 5 λεπτά από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης που τους οδηγήσε σε εγκατάλειψη στην 7η Ειδική Διαδρομή, ενώ οι Νεβίλ-Γκιλσούλ εγκατέλειψαν και αυτοί από μηχανική βλάβη στην 9η Ειδική Διαδρομή (συνολικά 12 Ειδικές Διαδρομέςτο 1ο σκέλος) ενώ βρισκόντουσαν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Στα μέσα της Ειδικής Διαδρομή το πλήρωνα προσπάθησε να επιδιορθώσει τη βλάβη στο μοτέρ μήπως και μπορέσουν να το οδηγήσουν μέχρι το service park, αλλά μάταιος ο κόπος. 

Eαν το πρόβλημα λυθεί το πλήρωμα από το Βέλγιο θα εκκινήσει στο 2ο σκέλος υπό καθεστώς “rally2” που σημαίνει ποινή 5 λεπτών για κάθε Ειδική Διαδρομή που δεν έχει «τρέξει».  

Την πρώτη 6άδα συμπληρώνουν οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (Toyota Yaris WRC) 35.7 από την κορυφή και στο 1:16.8 οι Γκρινσμιθ-Έντμοντσον (Ford Fiesta R5) με τους Τίντεμαν-Μπαρθ με το Skoda Fabia R5 να βρίσκονται στην 7η θέση και προηγούνται στο στόλο με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 

Άτυχοι οι Λάπι-Φερμ που είδαν το Ford Fiesta WRC να καταστρέφεται ολοσχερώς από φωτιά. Aπό μοτέρ στο Volkswagen Polo R5 εγκατέλειψε ο Όλιβερ Σόλμπεργκ, γιός του Πέτερ. 

Από τις 12 Ειδικές Διαδρομές, μια ακυρώθηκε η 8η λόγω της φωτιάς στο Fiesta WRC του Λάπι, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ, Οζιέ-Ινγκρασιά, Τάνακ-Γιερβόεγια ήταν ταχύτεροι σε 3, και σε μια οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο και Ροβάνπερα-Χαλτούνεν. 

Από μοτέρ εγκατέλειψαν στο Ford Escort WRC και οι Μπλοκ-Τσελσομίνο 133.74 χλμ. περιμένουν τα 27 πληρώματα στο 2ο σκέλος που συνεχίζουν τον αγώνα.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.