![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/25/photon30376f81730.jpg?itok=j6elHixe)
Είχαν να τρέξουν σε αγώνα του WRC από την Πορτογαλία, τέλη Μαΐου-αρχές Ιουνίου. Επιστρέφουν στην Πορτογαλία, συμμετέχοντας στο διάστημα αυτό σε μερικούς αγώνες τοπικού ενδιαφέροντος, και κερδίζουν τις δύο μεγαλύτερες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, μήκους 38,85 χλμ. και δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα σε όλα τα πληρώματα του WRC, καθώς στο τέλος του 1ου σκέλους βρίσκονται στην 1η θέση, Ο λόγος για τους 9 φορές παγκόσμιους πρωταθλητές Λεμπ-Ελενά που έφεραν το Hyundai i20 WRC στην πρώτη θέση στο τέλος του 1ου-χωμάτινου- σκέλους.
Το χρώμα στην κορυφή άλλαξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, με τους τοπικούς ήρωες Σόρδο-Ντελ Μπάριο να φιγουράρουν στην 1η θέση, Όμως στην τελευταία Ειδική Διαδρομή «άργησαν» και έχασαν δύο θέσεις καθώς βρέθηκαν τρίτοι πίσω και από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με τον τρίτο Hyundai i20 WRC, χωρίς ο Σόρδο να μπορεί να δώσει μια εξήγηση για τα χαμένα δευτ..
Έτσι στο τέλος του 1ου σκέλους τρία Hyundai i20 WRC βρίσκονται στις τρείς πρώτες θέσεις με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους. Τον Λεμπ λοιπόν τον ακολουθεί ο Νεβίλ με διαφορά 1,7 δευτ. ο Σόρδο στο +7,6 δευτ. και οι Μικ-Μάρσαλ (οι πρώτοι με Toyota Υaris WRC) + 13, μια θέση μπροστά από τους Τάνακ-Γιερβόεγια (με το άλλο Toyota Yaris WRC) που οδηγούν με τη σκέψη στο βάθος, στη ράμπα του τερματισμού, καθώς δεν αποκλείεται να κατακτήσουν τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο στην καριέρα τους στην Ισπανία, προτελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος.
Είναι τι εξέλιξη θα έχει ο αγώνας καθώς οι άμεσοι αντίπαλοι των Τάνακ-Γιερβοέγια, οι Οζιέ-Ινγκρασιά αντιμετώπισαν πρόβλημα με το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης του Citroen C3 WRC, μόλις στη 2η Ειδική Διαδρομή, έχοντας μάλιστα πετύχει τον ταχύτερο χρόνο στην 1η Ειδική Διαδρομή. Έχουν χάσει όμως πάρα πολύ χρόνο καθώς βρίσκονται 4’01’’.4 πίσω από τον Λεμπ, διαφορά που τους έχει φέρει εκτός διεκδίκησης, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία. Να σημειωθεί ότι και το άλλο C3 WRC των Λάπι-Φερμ σταμάτησε με μηχανικό πρόβλημα…
Στο WRC 2 Pro, ο Όστμπεργκ προηγείται του Ροβάνπερα 41,2 δευτ. 1’07’’.4 του Κοπέτσκι και 2’.13’’.5 του Γκρίνσμιθ.
Στο Σαλού, την παραθαλάσσια πόλη 100 χλμ από τη Βαρκελώνη οι μηχανικοί αλλάζουν τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων από χωμάτινα σε ασφάλτινα καθώς το 2ο και 3ο σκέλος διεξάγεται σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.