Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Αργεντινής: Η φιέστα που δεν έγινε…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο τρίτος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, το ράλι Αργεντινής ήταν προγραμματισμένο μεταξύ 23-26 Απριλίου. 

Όμως λόγω Covid-19 o αγώνας αυτός ακυρώθηκε και η φιέστα των 40 χρόνων ράλι Αργεντινής έμεινε στα χαρτιά.

Στα σαράντα χρόνια του ράλι Αργεντινής έχουν γραφτεί πολλές ιστορίες, όμως μια είναι αυτή δεν ξεχνιέται όσα χρόνια και αν περάσουν. 

Το τρομακτικό ατύχημα του Άρι Βατάνεν με τον Τέρι Χάριμαν και το Peugeot 205 T16 στον αγώνα του 1985, επίσημη συμμετοχή της ομάδας Peugeot Talbot Sport, υπό τον Ζαν Τοντ.

Για τους Βατάνεν-Χάριμαν η χρονιά είχε ξεκινήσει πολύ καλά κερδίζοντας σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία, αλλά στη συνέχεια το πλήρωμα έγραψε τέσσερις στη σειρά εγκαταλείψεις (Πορτογαλία, Σαφάρι, Κορσική, Ακρόπολις) και μια δεύτερη θέση στη Νέα Ζηλανδία.

Το ράλι Αργεντινής ήταν προγραμματισμένο μεταξύ 31 Ιουλίου-3 Αυγούστου και περιελάβανε 23 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 957 χλμ. 

Η πρώτη Ειδική Διαδρομή είχε μήκος 25.88 χλμ. με τον Βατάνεν να είναι ο ταχύτερος σημειώνοντας χρόνο 11’54’’ με μ.ω.τ. 130.49 χλμ. 

H δεύτερη Ειδική έχει μήκος 19.71 χλμ. και το φινλανδοβρετανικό πλήρωμα εισέρχεται τρίτο στην Ειδική Διαδρομή. 

Όμως σε αυτήν την Ειδική Διαδρομή οι Βατάνεν-Χάριμαν έχουν έξοδο με το Peugeot T16 να αρχίσει να διαγράφει μια σειρά από τούμπες και να καταλήξει κατεστραμμένο στο βάθος του γκρεμού, με το ελικόπτερο της ομάδας να παραλαμβάνει το πλήρωμα και να το μεταφέρει στο νοσοκομείο της Κόρδοβα. 

Οι εξετάσεις στον Φινλανδό διέγνωσαν κατάγματα πολλαπλά, συμπεριλαμβανομένων στο γόνατο, στον αστράγαλο, στον σπόνδυλο στο σημείο του αυχένα και οκτώ σπασμένα πλευρά.

Η εγχείρηση στον Βατάνεν διήρκεσε σχεδόν οκτώ ώρες και έλαβε τρεις μεταγγίσεις αίματος Ο Βατάνεν παρέμεινε στο νοσοκομείο για αρκετές ημέρες μέχρι να φτάσει ένα ειδικά ναυλωμένο  αεροπλάνο από την Peugeot Talbot Sport, από τη Γαλλία, όπου μετέφερε τον Βατάνεν για να ξεκινήσει η ανάρρωσή του διάρκειας 18 μηνών συνολικά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.