![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/31/photon30430f81868.jpg?itok=THaKwwqK)
Ένας ακόμα αγώνας απομένει, στη μακρινή Αυστραλία, για να ολοκληρωθεί το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Από πλευράς βαθμολογίας οδηγών δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς οι Τάνακ-Γιερβόεγια από το προηγούμενο ράλι, αυτό της Ισπανίας, κάθονται ήδη στο θρόνο των πρωταθλητών.
Στο ράλι Αυστραλίας θα κριθεί το ποια από τις δύο ομάδες Hyundai και Toyota θα είναι η παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών για το χρόνο που μας αποχαιρετά σε λίγες βδομάδες.
Στο service park λοιπόν του ράλι Ισπανίας ξεκίνησε η μεταγραφολογία περί μετακίνησης των Τάνακ -Γιερβόεγια από την Toyota στη Hyundai.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το deal έχει ολοκληρωθεί, παρά το γεγονός ότι ο Αντάμο, αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport έχει τοποθετηθεί αρνητικά, κυρίως λόγω του ύψους των χρημάτων.
Όμως υπάρχει συνέχεια πληροφοριών που λένε ότι ο Τάνακ δοκίμασε σε πολύ μυστική διαδρομή το i20 WRC…
Κάπου εκεί μεταξύ των χωμάτινων και ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών, καθώς το ράλι Ισπανίας είναι (μάλλον ήταν καθώς δεν συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του 2020) το μόνο με μικτές Ειδικές Διαδρομές, ξεκίνησαν σενάρια για τη μεταγραφή των Οζιέ-Ινγκρασιά από τη Citroen στην Toyota, καθώς ο Οζιέ δεν έχει μείνει ευχαριστημένος από την απόδοση του C3 WRC (έναν ολόκληρο χρόνο εξέλιξης και η χρυσή τομή δεν βρέθηκε όπως την ήθελε ο 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής).
Και ενώ είναι στο μάτι του κυκλώνα τα δυο ονόματα στο «παζάρι» των μεταγραφών, προέκυψε και τρίτο.
Ο λόγος για τον Μίκελσεν που τον θέλουν οι πληροφορίες πρώτο βιολί στη Citroen.
Μπερδεύεται πολύ το κουβάρι και στις επόμενες βδομάδες θα δούμε πώς θα ξετυλιχθεί.
Βέβαια μην ξεχνάμε και τη Ford, καθώς με το που έφυγε ο Οζιέ η ομάδα αποδυναμώθηκε. Εάν η M-Sport πάρει πάλι δυνατό «πακέτο» μην απορήσετε εάν θα είναι η έκπληξη στις μεταγραφές…