Είστε εδώ

WRC

WRC, ο Τάνακ, ο Οζιέ, ο Μίκελσεν : Σενάρια μεταγραφών

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ένας ακόμα αγώνας απομένει, στη μακρινή Αυστραλία, για να ολοκληρωθεί το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

Από πλευράς βαθμολογίας οδηγών δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς οι Τάνακ-Γιερβόεγια από το προηγούμενο ράλι, αυτό της Ισπανίας, κάθονται ήδη στο θρόνο των πρωταθλητών.

Στο ράλι Αυστραλίας θα κριθεί το ποια από τις δύο ομάδες Hyundai και Toyota θα είναι η παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών για το χρόνο που μας αποχαιρετά σε λίγες βδομάδες.

Στο service park λοιπόν του ράλι Ισπανίας ξεκίνησε η μεταγραφολογία περί μετακίνησης των Τάνακ -Γιερβόεγια από την Toyota στη Hyundai.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το deal έχει ολοκληρωθεί, παρά το γεγονός ότι ο Αντάμο, αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport έχει τοποθετηθεί αρνητικά, κυρίως λόγω του ύψους των χρημάτων.

Όμως υπάρχει συνέχεια πληροφοριών που λένε ότι ο Τάνακ δοκίμασε σε πολύ μυστική διαδρομή το i20 WRC…

Κάπου εκεί μεταξύ των χωμάτινων και ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών, καθώς το ράλι Ισπανίας είναι (μάλλον ήταν καθώς δεν συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του 2020) το μόνο με μικτές Ειδικές Διαδρομές, ξεκίνησαν σενάρια για τη μεταγραφή των Οζιέ-Ινγκρασιά από τη Citroen στην Toyota, καθώς ο Οζιέ δεν έχει μείνει ευχαριστημένος από την απόδοση του C3 WRC (έναν ολόκληρο χρόνο εξέλιξης και η χρυσή τομή δεν βρέθηκε όπως την ήθελε ο 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής).

Και ενώ είναι στο μάτι του κυκλώνα τα δυο ονόματα στο «παζάρι» των μεταγραφών, προέκυψε και τρίτο.

Ο λόγος για τον Μίκελσεν που τον θέλουν οι πληροφορίες πρώτο βιολί στη Citroen.

Μπερδεύεται πολύ το κουβάρι και στις επόμενες βδομάδες θα δούμε πώς θα ξετυλιχθεί.

Βέβαια μην ξεχνάμε και τη Ford, καθώς με το που έφυγε ο Οζιέ η ομάδα αποδυναμώθηκε. Εάν η M-Sport πάρει πάλι δυνατό «πακέτο» μην απορήσετε εάν θα είναι η έκπληξη στις μεταγραφές…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.