Είστε εδώ

WRC

WRC, Μάλκολμ Γουίλσον: Περί Οζιέ και Μακ Ρέι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 
Ρωτήθηκε λοιπόν ο Γουίλσον ποιον θεωρεί καλύτερο οδηγό τον Μακ Ρέι ή τον Οζιέ. 
Αν και οι δύο βρέθηκαν σε διαφορετικές εποχές ο Γουίλσον τοποθετήθηκε λέγοντας για το εκπληκτικό ταλέντο και την ταχύτητα του Κόλιν, καθώς ήξερε πολύ καλά το αυτοκίνητο και έδινε ακριβέστατες πληροφορίες στους μηχανικούς. 
Πάνω εκεί σχολίασε και τη νίκη του Focus WRC στο ράλι Σαφάρι το 1999 με τον Κόλιν, σχολιάζοντας μάλιστα ο Γουίλσον ότι για πρώτη φορά ένα τόσο νέο αυτοκίνητο (πρωτοπαρουσιάστηκε το Focus WRC πρώτης γενιάς πριν λίγες εβδομάδες στο ράλι Μόντε Κάρλο εκείνης της χρονιάς)  κερδίζει ένα τόσο σκληρό ράλι, όπως το Σαφάρι.
Για τον Κόλιν να αναφέρουμε και το εξής. Έχει κερδίσει συνολικά 3 φορές το ράλι Σαφάρι. Το 1997 με Subaru Inpreza, και το 1999, 2002 (το τελευταίο στο πρόγραμμα του WRC) με Focus WRC και με τον Νίκι Γκριστ δίπλα του.
Μνημόνευσε τον απίστευτο επαγγελματισμό των Οζιέ-Ινγκρασιά, το γαλλικό πλήρωμα που στις δύο χρονιές στην M-Sport χάρισε στη Ford πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα, δύο οδηγών, δύο συνοδηγών και ένα κατασκευαστών.     
Ο Μάλκολμ Γουίλσον είναι ιδρυτής της M-Sport που συμπλήρωσε 40 χρόνια στο παγκόσμιο motorsport.
Είναι η εταιρία που βρίσκεται πίσω από την εργοστασιακή συμμετοχή της Ford στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, και της Bentley στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού. 
Για τη Ford M-Sport πέρα από τους Μακ Ρέι και Οζιέ, έχουν οδηγήσει στο WRC μεγάλα αστέρια του βολάν, όπως Κάρλος Σάινθ, Γιούχα Κάνκουνεν, Μάρκους Γκρόνχολμ, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, Πέτερ Σόλμπεργκ, Μίκο Χίρβονεν, Οτ Τάνακ, ενώ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2020 η ομάδα έχει «κατεβάσει» στο ρινγκ τους Λάπι-Φερμ, Σουνίνεν-Λέχτινεν, Γκρίνσμιθ-Έντμονσον, στα bucket των Ford Fiesta WRC.  

 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.