![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/1/photon32083f86371.jpg?itok=BqG4e5UZ)
Από το 2022 το WRC εισέρχεται στην υβριδική τεχνολογία.
Στο πλαίσιο αυτό δεν είχε γίνει ακόμα ξεκάθαρο το θέμα των κινητήρων, αλλά και του υβριδικού συστήματος.
Πρόσφατα λοιπόν ψηφίστηκε ότι τα μοτέρ θα παραμείνουν ίδια, 4κύλινδρα, 1.6 λίτρων, αλλά με διαφορετικό turbo ενώ θα υπάρχει μείωση του αριθμού των κινητήρων ανά χρονιά και πολλά άλλα μέρη όπως το κιβώτιο ταχυτήτων, καθαρά για θέμα κόστους.
Η FIA ανακοίνωσε επίσης ότι η εταιρία Compact Dynamics θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής των υβριδικών συστημάτων για τα καινούργια αυτοκίνητα, τα οποία θα αποτελέσουν τη νέα κατηγορία που θα φέρει την ονομασία Rally1.
Η Compact Dynamics θα τροφοδοτεί τις ομάδες για τρεις σεζόν, από το 2022 έως και το 2024.