![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/30/photon32059f86312.jpg?itok=D4UtUSIU)
Το 2022 έχουμε τους νέους κανονισμούς που αφορούν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC.
Το πιο σημαντικό νέο είναι η είσοδος της υβριδικής τεχνολογίας στα μοτέρ, χωρίς οι νέοι κανονισμοί να μειώσουν τα αυτοκίνητα σε ταχύτητα, θόρυβο κινητήρα, αλλά και εμφάνιση.
Θα διατηρήσουν το επιθετικό και αεροδυναμικό τους στυλ, αλλά με αλλαγές στην αεροδυναμική, κυρίως στο πίσω μέρος, αλλά και σε σημεία που δεν διακρίνονται, που όμως επιδρούν στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.
Τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν τετρακίνητα, αλλά με πιο απλουστευμένο σύστημα μετάδοσης με κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, χωρίς κεντρικό ενεργό διαφορικό και έως 6 μονάδες μετάδοσης καθ΄ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Η ανάρτηση θα φέρει νέο σχεδιασμό, με λιγότερο μήκος απόσβεσης, διαφορετικές πλήμνες, βάσεις στήριξης, αντιστρεπτικοί ράβδοι.
Θα απαγορευτούν τα υδρόψυκτα φρένα, ενώ νέα σχεδίαση θα φέρουν και τα δοχεία καυσίμων, ακολουθώντας μια πιο οικονομική λύση.
Οι κανονισμοί αυτοί συζητιούνται από τη μεριά της FIA με τους υπεύθυνους των εργοστασίων, όπου πέρα από την ασφάλεια, εστιάζεται και στο κόστος.
Όμως όλα αυτά, περί κανονισμών, εταιριών που θα προμηθεύσουν τα εξαρτήματα σύμφωνα με τις προδιαγραφές, θα αναλυθούν για μια ακόμα φορά στο World Motor Sport Council (WMSC). Είναι προγραμματισμένο για τον Ιούνιο στην Ταϊλάνδη, ενώ θα έχει προηγηθεί συνεδρίαση της επιτροπής WRC τον Μάιο .
Θα γίνουν όμως λόγω κορωνοϊού όλες αυτές οι συναντήσεις ή θα «δουλέψει» και εδώ η τηλεδιάσκεψη…