Είστε εδώ

WRC

Volkswagen Motorsport: Tι ετοιμάζει για το 2018;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο κύβος ερρίφθη και η Volkswagen Motorsport ετοιμάζει το επόμενο βήμα στα ράλι της παγκόσμιας σκηνής. 

Δεν επιστρέφει όμως σαν ομάδα όπως τη γνωρίσαμε επι εποχής Οζιέ, Λάτβαλα και Μίκελσεν, αλλά έχει στο πρόγραμμα να εξελίξει το Polo προδιαγραφών R5, αποκλειστικά για ιδιωτικές ομάδες.

Το αυτοκίνητο θα είναι βασισμένο στη νέα γενιά Polo και η όλη εξέλιξη του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου της Volkswagen  προδιαγραφών R5 θα γίνει σε συνεργασία με τη Skoda Motorsport καθώς το μοτέρ που θα χρησιμοποιηθεί είναι το ίδιο 1.6 turbo 280 ίππων που χρησιμοποιεί η Skoda στο Fabia R5.

Ένα μοτέρ που έχει εξελιχθεί από κοινού μεταξύ της Volkswagen Motorsport και της Skoda Motorsport, με τη δεύτερη να συμμετέχει ως επίσημη εργοστασιακή ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι στην κατηγορία WRC 2.   

To νέο Polo αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Oι δοκιμές θα ξεκινήσουν την ίδια περίοδο ώστε το αυτοκίνητο να έχει ολοκληρώσει την εξέλιξή του προς το τέλος του 2017 και να αποκτήσει το Δελτίο Αναγνώρισης από τη FIA, πράσινο φως για τη συμμετοχή του σε αγώνες το 2018. 

Στην ερώτηση Volkswagen Polo R5 και Skoda Fabia R5 στο ίδιο πρωτάθλημα; Η απάντηση είναι γιατί όχι, αφού η Volkswagen Motorsport θα διαθέτει το Polo R5 μόνο σε ιδιωτικές ομάδες, ενώ η Skoda Motorsport συμμετέχει ως εργοστάσιο με το Fabia R5.          

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.