Είστε εδώ

WRC

Toyota Yaris WRC: Ο Λάπι τρίτος οδηγός

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Άλλος ένα Φινλανδός στην οικογένεια της Toyota Gazoo Racing, που απαρτίζεται μόνο από Φινλανδούς και διευθύνει ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα ράλι, Φινλανδός Τόμι Μάκινεν. 

Φινλανδοί παντού στην Toyota. Μάνατζερ, οδηγοί, συνοδηγοί, μηχανικοί….

Πάμε στα τελευταία νέα λοιπόν.

0 26χρονος Φινλανδός Εσαπέκα Λάπι και νικητής της κατηγορίας WRC2 την περασμένη χρονιά είναι ο τρίτος οδηγός που θα πλαισιώσει τους Γιάρι Μάτι Λάτβαλα και Γιούχο Χανίνεν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι με τα Toyota Yaris WRC. 

O Λάπι θα κάνει το ντεμπούτο του στο ράλι Πορτογαλίας τον Μάιο, το πρώτο χωμάτινο ράλι του φετινού πρωταθλήματος επι Ευρωπαϊκού εδάφους, έχοντας για συνοδηγό τον Γιάννε Φερμ.

Ο Λάπι θα ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα επιλεγμένων εμφανίσεων που έχει να κάνει κυρίως με την όλη εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing Τόμι Μάκινεν δήλωσε μεταξύ των άλλων. «ο Λάπι είναι πολύ νέος και πολύ διψασμένος για αγώνες. Όμως δεν είχε τόσο πολύ χρόνο για να δοκιμάσει το αυτοκίνητο πριν από τον πρώτο αγώνα. Είμαι όμως σίγουρος ότι θα κάνει το καλύτερο, καθώς αυτός είναι τόσο ο στόχος του Εσαπέκα, όσο και της ίδιας της ομάδας, συλλέγοντας πληροφορίες για την εξέλιξη του Yaris WRC.

Oι δοκιμές είναι πού σημαντικό μέρος στην όλη εξέλιξη του αυτοκινήτου, το σημαντικότερο, για αυτό επιλέξαμε τους Λάπι και Φερμ. Επίσης είναι ωραίο να δίνεις την ευκαιρία σε νέους οδηγούς.». 

Αυτά είπε μεταξύ των άλλων ο Τόμι Μάκινεν. 

Από τη μεριά του ο Λάπι δήλωσε τα εξής:  «Είναι η στιγμή που περίμενα στη ζωή μου. Πρόκειται για μια καταπληκτική ευκαιρία να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. 

To 2014 στο ράλι Φινλανδίας είχα συναντηθεί με τον Μάκινεν αλλά και με τον Τογιόντα (επικεφαλής του ιαπωνικού κολοσσού) αλλά δεν περίμενα τα πράγματα να έχουν τέτοια εξέλιξη. 

Δεν έκανα πολλές δοκιμές με Yaris WRC, αλλά θα πρέπει να βάλουμε μπροστά όλη την εμπειρία μας, καθώς οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες μεταξύ ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας R5 και του WRC. 

Θα αλλάξουμε και τις σημειώσεις μας καθώς οι ταχύτητες που κινούνται τα αυτοκίνητα στις Ειδικές Διαδρομές είναι υψηλότερες.

Σιγά-σιγά θα προχωρήσουμε έχοντας ως στόχο να τερματίζουμε στους αγώνες χωρίς προβλήματα.». 

Αυτά σχολίασε το νέο μέλος της Toyota Gazoo Racing.

Φινλανδοί λοιπόν στην πρώτη γραμμή της Toyota με τα Yaris WRC και το στοίχημα είναι εάν θα «αλλάξει» η συνταγή καθώς το χαρτί  Χανίνεν δεν έχει «βγει» με τον Νορβηγό Αντρέας Μίκελσεν να περιμένει στο ακουστικό.  Εκτός εάν πρέπει να είσαι μόνο Φινλανδός για να οδηγήσεις Yaris WRC.       

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.